Στα τέλη της χρονιάς η πελατειακή της βάση βρισκόταν μια ανάσα από τα 8 εκατ. συνδρομητές, έχοντας αυξηθεί μέσα σε ένα χρόνο πάνω από 25%. Μόνο το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς (εν μέσω οικονομικής κρίσης) η εταιρία προσέθεσε σχεδόν μισό εκατομμύριο νέες συνδέσεις. Αξίζει να σημειωθεί πως πάνω από 6 στις 10 νέες συνδέσεις της αγοράς κινητής το 2008 κατευθύνθηκε στην COSMOTE, η οποία εδώ και καιρό είναι η καθαρά οφελημένη από την υπηρεσία της φορητότητας. Η πολύ καλή πορεία της COSMOTE άλλαξε τα δεδομένα και στα μερίδια της αγοράς, με την... εταιρία να βρίσκεται στο τέλος του χρόνου στο 42%, έχοντας κερδίσει μέσα στη χρονιά πάνω από 3%. Η ανάπτυξη στην πελατειακή βάση συνοδεύτηκε από δύο εξελίξεις που θωρακίζουν την εταιρία στα δύσκολα που έρχονται: Το περιθώριο EBITDA της COSMOTE βρίσκεται στο πολύ καλό 42,4% που μεταφράζεται σε περίπου 782 εκατ. ευρώ, ενώ το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, την ώρα που τα έσοδα των ανταγωνιστών σημείωναν πτώση, τα έσοδα της COSMOTE από υπηρεσίες ανέβηκαν κατά 4,6%.
Στην «παγωμένη» επί χρόνια αγορά της κινητής στην Ελλάδα, η COSMOTE κυριολεκτικά πάτησε το γκάζι το 2008.