στις περιπτώσεις μειώσεων.ακόμα και επί μήνες,ο Έλληνας καταναλωτής δε βλέπει κανένα ουσιαστικό όφελος...
Σε χρόνο..."παγκοσμίου ρεκόρ" πέρασαν για μια ακόμη φορά στην ελληνική αγορά υγρών καυσίμων οι αυξήσεις στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου ενώ ποτέ δεν συμβαίνει το ίδιο όταν οι τιμές διεθνώς μειώνονται ακόμη και επί μήνες..
Η άνοδος του αργού πετρελαίου πάνω από τα 53 δολάρια το βαρέλι και του μπρεντ στα 50,3 δολάρια, την προηγούμενη εβδομάδα, οδήγησαν σχεδόν αυτόματα τις τιμές των υγρών καυσίμων από τα διυλιστήρια, τις εταιρίες και τα πρατήρια της χώρας μας στα επίπεδα του Νοεμβρίου του 2008.
Είναι χαρακτηριστικό πως σε πρατήρια στη Θεσσαλονίκη η τιμή της βενζίνης ξεπέρασε το ένα ευρώ. Η τιμή της αμόλυβδης κυμαίνεται από 0,839 ευρώ έως 0,879 ευρώ. Η τιμή της super παρουσιάζει μια διακύμανση από 0,889 έως 0,989 ευρώ και της super αμόλυβδης βενζίνης από 0,989 ευρώ έως 1,129 ευρώ.
Bέβαια οι πρατηριούχοι,μ'αυτό τον τρόπο,προσπαθούν στην ουσία να αντισταθμίσουν την... πτώση της κίνησης στα βενζινάδικα που φτάνει μέχρι και το 40% καθώς απ΄ότι φαίνεται αν και ο Ελληνας δύσκολα αφήνει το αυτοκίνητό του στην άκρη όλο και πιο σπάνιαν οι υπάλληλοι των πρατηρίων υγρών καυσίμων ακούνε την…-άλλοτε συχνή φράση- «φούλαρε το ντεπόζιτο»...Πολύ μεγάλες βέβαια είναι και οι διαφορές μεταξύ διαφόρων περιοχών της χώρας καθώς σύμφωνα με τις τιμοληψίες, δύο νομοί της Κρήτης έχουν μέση τιμή πάνω από το 1 ευρώ το λίτρο (Ρέθυμνο 1,019 και Χανιά 1,016), ενώ και στη δυτική Ελλάδα, ο νομός Θεσπρωτίας έχει 0,982 και τα Ιωάννινα 0,98 ευρώ το λίτρο. Αντιθέτως νομοί της Μακεδονίας έχουν τη φτηνότερη αμόλυβδη με το Κιλκίς να απέχει σχεδόν 20 λεπτά με μέση τιμή στα 0,826 την Πέλλα 0,849, την Ημαθία 0,863 και τη Θεσσαλονίκη 0,867 ευρώ/λίτρο..!