Μειώθηκε δραματικά η διαφημιστική δαπάνη τον Απρίλιο στην Ελλάδα.
Σε ελεύθερη πτώση - για πρώτη φορά στα χρονικά σε τέτοιον βαθμό - βρίσκεται τον Απρίλιο η διαφημιστική δαπάνη καθώς πέφτει στα 4 ΜΜΕ περίπου κατά 21% έναντι 12,82% τον Μάρτιο και 16% τον Φεβρουάριο του έτους.
Το βάθος της κρίσης μάλιστα αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι τον Απρίλιο πέφτει η διαφημιστική δαπάνη όλων των Μέσων, τόσο της τηλεόρασης (-30%), των περιοδικών (-19,4%) και του ραδιοφώνου (-11,2%) όσο και των εφημερίδων (-10,7%) οι οποίες ήταν οι μοναδικές κερδισμένες το α’ τρίμηνο του 2009.
Το α’ τετράμηνο του 2009 η μείωση αγγίζει το 16% έναντι -14% σε επίπεδο τριμήνου και -14,7% το α’ δίμηνο του έτους...
Το α’ τετράμηνο του 2009 τα κανάλια χάνουν το 19,6% των διαφημιστικών τους εσόδων της σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (221 εκατ. ευρώ έναντι 275 εκατ. ευρώ πέρυσι). Τα περιοδικά πέφτουν κατά 16,3% (274,7 εκατ. ευρώ έναντι 328,4 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες κατά 8,8% (126,1 εκατ. ευρώ έναντι 138,3 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο κατά 14,7% (54,1 εκατ. ευρώ έναντι 63,4 εκατ. ευρώ).
Post Top Ad
Δευτέρα 11 Μαΐου 2009
Home
Unlabelled
Ελεύθερη πτώση στα έσοδα των παραδοσιακών ΜΜΕ.