Ο πόλεμος ανάμεσα στην MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου και στην Aegean του Θεόδωρου Βασιλάκη με έπαθλο την κυριαρχία στις εγχώριες αερομεταφορές καλά κρατεί…
Αργά το απόγευμα της Δευτέρας η Aegean απέστειλε εξώδικο στον υπουργό Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη, το οποίο κοινοποιήθηκε και στην ΥΠΑ, και με το οποίο διαμαρτύρεται εντόνως για την «αδικαιολόγητη ακύρωση» των διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές.
Η Aegean ζητεί από το... υπουργείο Μεταφορών «να ζητήσει από την Olympic Air να ανακαλέσει άμεσα το μέρος του προγράμματός της, που αφορά τις άγονες γραμμές ή τις Διμερείς Συμβάσεις, καθώς δεν έχει κανένα νόμιμο δικαίωμα σε αυτές, όπως άλλωστε είναι ξεκάθαρο και από την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αλλά και τη Σύμβαση Πώλησης στοιχείων ενεργητικού του ομίλου της Ο.Α. μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του αγοραστή".
Νωρίτερα, η MIG γνωστοποίησε ότι προτίθεται να καλύψει την εξυπηρέτηση των 24 άγονων αερογραμμών μέχρι να ολοκληρωθεί μία νέα διαγωνιστική διαδικασία χωρίς κρατική επιδότηση και μέσω της Olympic Air, η οποία, όπως είναι γνωστό, ανήκει στην επενδυτική τράπεζα.
Σχετική πρόταση θα υποβληθεί προς το διοικητικό συμβούλιο της Olympic Air, η οποία χαρακτηρίζεται ως η μόνη εταιρεία που μπορεί να καλύψει ατ συγκεκριμένα δρομολόγια.
Σε επίσημη ανακοίνωσή της η MIG επισημαίνει συγκεκριμένα τα εξής:
"Ως γνωστόν η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη Κυβέρνηση και ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η ΥΠΑ πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα. Η AEGEAN «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης. Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές. Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση», καταλήγει η ανακοίνωση-π/θ-.
Η Aegean ζητεί από το... υπουργείο Μεταφορών «να ζητήσει από την Olympic Air να ανακαλέσει άμεσα το μέρος του προγράμματός της, που αφορά τις άγονες γραμμές ή τις Διμερείς Συμβάσεις, καθώς δεν έχει κανένα νόμιμο δικαίωμα σε αυτές, όπως άλλωστε είναι ξεκάθαρο και από την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αλλά και τη Σύμβαση Πώλησης στοιχείων ενεργητικού του ομίλου της Ο.Α. μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του αγοραστή".
Νωρίτερα, η MIG γνωστοποίησε ότι προτίθεται να καλύψει την εξυπηρέτηση των 24 άγονων αερογραμμών μέχρι να ολοκληρωθεί μία νέα διαγωνιστική διαδικασία χωρίς κρατική επιδότηση και μέσω της Olympic Air, η οποία, όπως είναι γνωστό, ανήκει στην επενδυτική τράπεζα.
Σχετική πρόταση θα υποβληθεί προς το διοικητικό συμβούλιο της Olympic Air, η οποία χαρακτηρίζεται ως η μόνη εταιρεία που μπορεί να καλύψει ατ συγκεκριμένα δρομολόγια.
Σε επίσημη ανακοίνωσή της η MIG επισημαίνει συγκεκριμένα τα εξής:
"Ως γνωστόν η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη Κυβέρνηση και ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η ΥΠΑ πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα. Η AEGEAN «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης. Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές. Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση», καταλήγει η ανακοίνωση-π/θ-.