Το εν λόγω μέτρο αναμένεται αποτελέσει "ανάσα" για το περιβάλλον, τους εισαγωγείς και τους εμπόρους, καθώς και για τους ιδιοκτήτες παλαιών Ι.Χ. οι οποίοι θα... μπορέσουν να τα αντικαταστήσουν με ισχυρά οικονομικά κίνητρα.
Έτσι -όπως φαίνεται- τελειώνει το θρίλερ στην αγορά αυτοκινήτου καθώς υπογράφεται και η “πράξη νομοθετικού περιεχομένου” που αφορά στην επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης, αλλά και των νέων τελών κυκλοφορίας και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από το Σάββατο.
Όσοι επιθυμούν να αποσύρουν το παλαιό τους αυτοκίνητο θα πρέπει να γνωρίζουν πως το ποσό που θα εισπράξουν αυξάνεται αναλόγως με τον κυβισμό του κινητήρα του παλιού Ι.Χ.. Τα αυτοκίνητα με κυβισμό ως 900 κ.εκ. το ποσό επιστροφής αναλογεί σε 500 ευρώ,
από 901-1.400 κ.εκ. σε 1.000 ευρώ,
από 1.401- 2.000 κ.εκ. σε 1.500 ευρώ,
από 2.001- 2.400 κ.εκ. σε 1.800 ευρώ &
άνω των 2.401 κ.εκ. σε 2.200 ευρώ.
Σε περίπτωση που κάποιος αντικαταστήσει το παλιό του αυτοκίνητο με ένα καινούριο ή μεταχειρισμένο όχημα που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro-4 και Euro-5, τότε θα λάβει επιπλέον 1.000 ευρώ.
Ισχυρά οικονομικά κίνητρα παρέχονται και σε όσους αποσύρουν επαγγελματικά αυτοκίνητα, το οποίο κυμαίνεται από 500 ως και 9.000 ευρώ, κι όσοι το αντικαταστήσουν θα ωφεληθούν επιπλέον 1.500 ως και 4.000 ευρώ.
Η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης αποτελεί ανάσα ζωής για το περιβάλλον, τους εισαγωγείς, αλλά και τους εμπόρους, καθώς η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά αυτοκινήτου έχει οδηγήσει πολλούς επαγγελματίες του κλάδου σε αδιέξοδο.
Η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης αναμένεται να αναθερμάνει το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών. Όμως, για να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία το μέτρο θα πρέπει οι τράπεζες να ανοίξουν και πάλι τις στρόφιγγες δανειοδότησης για την αγορά Ι.Χ., καθώς επίσης, εισαγωγείς και έμποροι να προσφέρουν επιπλέον εκπτώσεις στους υποψηφίους αγοραστές.
Όμως, αλλαγές έχουμε και στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, τα οποία διαμορφώνονται ως εξής:
- τα Ι.Χ. με 1η άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η / 1ου / 2005 θα πληρώσουν 18 € λιγότερα στα τέλη του 2010,
- τα Ι.Χ. με 1η άδεια κυκλοφορίας από 1ης / 1ου / 2000 ως 31η / 12ου / 2004 θα πληρώσουν επιπλέον 50 €,
- τα Ι.Χ. από 1ης / 1ου / 1996 ως 31η / 12ου / 1999 θα πληρώσουν επιπλέον 100 € και
- όσα έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά πριν από τις 31η / 12ου / 1995 θα πληρώσουν επιπλέον 150 €.
Πάντως, στελέχη του ΠΑΣΟΚ σε πρόσφατες δηλώσεις τους έχουν αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «το μέτρο της απόσυρσης θα επανεξεταστεί».
Έτσι -όπως φαίνεται- τελειώνει το θρίλερ στην αγορά αυτοκινήτου καθώς υπογράφεται και η “πράξη νομοθετικού περιεχομένου” που αφορά στην επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης, αλλά και των νέων τελών κυκλοφορίας και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από το Σάββατο.
Όσοι επιθυμούν να αποσύρουν το παλαιό τους αυτοκίνητο θα πρέπει να γνωρίζουν πως το ποσό που θα εισπράξουν αυξάνεται αναλόγως με τον κυβισμό του κινητήρα του παλιού Ι.Χ.. Τα αυτοκίνητα με κυβισμό ως 900 κ.εκ. το ποσό επιστροφής αναλογεί σε 500 ευρώ,
από 901-1.400 κ.εκ. σε 1.000 ευρώ,
από 1.401- 2.000 κ.εκ. σε 1.500 ευρώ,
από 2.001- 2.400 κ.εκ. σε 1.800 ευρώ &
άνω των 2.401 κ.εκ. σε 2.200 ευρώ.
Σε περίπτωση που κάποιος αντικαταστήσει το παλιό του αυτοκίνητο με ένα καινούριο ή μεταχειρισμένο όχημα που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro-4 και Euro-5, τότε θα λάβει επιπλέον 1.000 ευρώ.
Ισχυρά οικονομικά κίνητρα παρέχονται και σε όσους αποσύρουν επαγγελματικά αυτοκίνητα, το οποίο κυμαίνεται από 500 ως και 9.000 ευρώ, κι όσοι το αντικαταστήσουν θα ωφεληθούν επιπλέον 1.500 ως και 4.000 ευρώ.
Η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης αποτελεί ανάσα ζωής για το περιβάλλον, τους εισαγωγείς, αλλά και τους εμπόρους, καθώς η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά αυτοκινήτου έχει οδηγήσει πολλούς επαγγελματίες του κλάδου σε αδιέξοδο.
Η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης αναμένεται να αναθερμάνει το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών. Όμως, για να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία το μέτρο θα πρέπει οι τράπεζες να ανοίξουν και πάλι τις στρόφιγγες δανειοδότησης για την αγορά Ι.Χ., καθώς επίσης, εισαγωγείς και έμποροι να προσφέρουν επιπλέον εκπτώσεις στους υποψηφίους αγοραστές.
Όμως, αλλαγές έχουμε και στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, τα οποία διαμορφώνονται ως εξής:
- τα Ι.Χ. με 1η άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η / 1ου / 2005 θα πληρώσουν 18 € λιγότερα στα τέλη του 2010,
- τα Ι.Χ. με 1η άδεια κυκλοφορίας από 1ης / 1ου / 2000 ως 31η / 12ου / 2004 θα πληρώσουν επιπλέον 50 €,
- τα Ι.Χ. από 1ης / 1ου / 1996 ως 31η / 12ου / 1999 θα πληρώσουν επιπλέον 100 € και
- όσα έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά πριν από τις 31η / 12ου / 1995 θα πληρώσουν επιπλέον 150 €.
Πάντως, στελέχη του ΠΑΣΟΚ σε πρόσφατες δηλώσεις τους έχουν αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «το μέτρο της απόσυρσης θα επανεξεταστεί».