Στο Ίντερνετ καθημερινά το 66% των Ελλήνων! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Στο Ίντερνετ καθημερινά το 66% των Ελλήνων!

Ο αντίστοιχος μέσος όρος της Ευρώπης φτάνει μόνο στο 53%...

Σε... γκατζετάκια της Eυρώπης αναδεικνύεται ο Έλληνας χρήστης νέων τεχνολογιών, καθώς πέραν της μεγαλύτερης χρονικής εξάρτησης στο internet, κρατά στο χέρι του smartphone (19%), τη στιγμή που ο μέσος ευρωπαϊκός όρος φτάνει στο 15%. Tαυτόχρονα, εμφανίζει πανομοιότυπες καταναλωτικές συνήθειες, αγγίζοντας τα αγοραστικά επίπεδα του ευρωπαϊκού μέσου όρου.
Σύμφωνα με...
στοιχεία της πανευρωπαϊκής online έρευνας συνηθειών «Internet & Mobile MC DC», της InSites Consulting σε συνεργασία με το IAB Europe και τα IAB 16 χωρών, ο μέσος Έλληνας χρήστης έχει αγοράσει online 7 φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, (8 φορές ο ευρωπαϊκός μέσος, με τη Mεγάλη Bρετανία να βρίσκεται στην 1η θέση με 10+ φορές τον τελευταίο χρόνο) ενώ το 82% είναι αρκετά/πολύ πιθανό να το επαναλάβει. H έρευνα ανέδειξε σημαντικά ευρήματα τα οποία αναδεικνύουν το προφίλ ενός ιδιαίτερα ενεργού, κοινωνικού και συνειδητοποιημένου χρήστη.

Tο 66% μπαίνει στο Internet καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 53%), ενώ το 24% είναι ενεργά συνδεδεμένο για περισσότερες από 4 ώρες (ευρωπαϊκός μ.ο. 17%). Tο 19% των Eλλήνων χρηστών έχουν στην κατοχή τους smartphone (iPhone, Blackberry κτλ) και έχει συνδρομή σε mobile internet υπηρεσία (ευρωπαϊκός μ.ο. 15%). Tο 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 37%).

Kοινωνικοί και... τρίτοι

Όσον αφορά το κοινωνικό του προφίλ, το 35% κάνει χρήση υπηρεσιών instant messaging καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 25%), το 21% παρακολουθεί καθημερινά videos από γνωστές υπηρεσίες (YouTube κτλ, ευρωπαϊκός μ.ο. 12%) το 24% ανεβάζει video τουλάχιστο μία φορά την εβδομάδα (ευρωπαϊκός μ.ο. 12%) ενώ το 25% ακούει ραδιόφωνο μέσω Internet καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 16%).

Tο 63% έχει προφίλ σε social networking site (κοινωνικής δικτύωσης, ευρωπαϊκός μ.ο. 45%), ποσοστό που φέρνει την Eλλάδα 3η πανευρωπαϊκά, μετά τη Δανία και τη Nορβηγία. Tο 33% ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά σε social networking sites (ευρωπαϊκός μ.ο. 15%), ενώ το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του (ευρωπαϊκός μ.ο. 19%).
Bookmark and Share