Το νέο βιντεοπαιγνίδι, που αναμενόταν με αγωνία από εκατομμύρια χρήστες, έριξε στη δεύτερη θέση την ταινία του Χόλιγουντ «Ο σκοτεινός ιππότης» με πρωταγωνιστή τον «Μπάτμαν», η οποία κατείχε μέχρι τώρα τα πρωτεία εισπράξεων σε πρεμιέρα και... η οποία είχε αποφέρει 158,5 εκατ. δολ. τον Ιούλιο του 2008. «Για πολιτισμικό φαινόμενο που δείχνει τη δύναμη των βιντεοπαιχνιδιών ως ψυχαγωγικού μέσου», έκαναν λόγο οι αναλυτές.
Ο νέος τίτλος, που έκανε το παγκόσμιο «ντεμπούτο» του την Τρίτη, έσπασε κυριολεκτικά τα ταμεία, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο. Το παιγνίδι πούλησε 4,7 εκατ. κομμάτια, αποφέροντας στην εταιρία έσοδα 310 εκατ. δολ. μόνο στις ΗΠΑ και τη Βρετανία.
Το «Modern Warfare 2» είναι ο έκτος τίτλος στη σειρά «Call of Duty», που έχει αποκτήσει προ πολλού ένα τεράστιο αφοσιωμένο κοινό, ήδη από τότε που εμφανίστηκε ο πρώτος τίτλος το 2003.
Το νέο παιγνίδι είναι δημιούργημα της αμερικανικής Infinity Ward (η οποία έδωσε στη δημοσιότητα και τα στοιχεία για τον τζίρο της πρώτης μέρας κυκλοφορίας), η οποία αποτελεί θυγατρική της επίσης αμερικανικής Activision, που έχει πρόσφατα εξαγοραστεί από τη γαλλική Vivendi. Η Activision θεωρεί ότι ο νέος τίτλος θα είναι τέτοιο «χιτ», που η εταιρία θα παρουσιάσει κέρδη ρεκόρ. Οι προ-παραγγελίες για το κόστους 60 δολ. παιγνίδι ήσαν οι υψηλότερες στην ιστορία της.
Το ΜW2 προσφέρει μια θεαματική κινηματογραφική εμπειρία στον παίκτη, διαθέτει εντυπωσιακά γραφικά σύμφωνα με τους κριτικούς και επίσης επιτρέπει στον χρήστη (που πρέπει να είναι άνω των 17 ετών) να συνδεθεί μέσω Ίντερνετ με άλλους παίκτες και να παίξει μαζί τους. Όμως, παράλληλα, έχει επικριθεί τόσο επειδή περιέχει ρεαλιστικές σκηνές βίας, όσο και για το σενάριο του, σύμφωνα με το οποίο ο παίκτης-σωτήρας ανήκει σε μια παγκόσμια στρατιωτική ομάδα κρούσης και επιτίθεται σε ρώσους υπερεθνικιστές τρομοκράτες που απειλούν τον κόσμο. Οι σκηνές διαδραματίζονται στη Ρωσία, το Αφγανιστάν, το Καζακστάν και τη Βραζιλία.
Το παιγνίδι μπορεί να παιχτεί σε Microsoft Xbox 360, σε Sony Ρlaystation 3 και σε προσωπικούς υπολογιστές. Ο προηγούμενος τίτλος στη σειρά «Call of Duty» είχε πουλήσει γύρω στα 12 εκατ. κομμάτια. Οι πωλήσεις του νέου τίτλου (που αναμένεται να κάνουν νέο ρεκόρ) εκτιμάται ότι θα δώσουν τονωτική "ένεση" στην παγκόσμια βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, η οποία έχει πληγεί από τη διεθνή οικονομική κρίση.
Ο νέος τίτλος, που έκανε το παγκόσμιο «ντεμπούτο» του την Τρίτη, έσπασε κυριολεκτικά τα ταμεία, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο. Το παιγνίδι πούλησε 4,7 εκατ. κομμάτια, αποφέροντας στην εταιρία έσοδα 310 εκατ. δολ. μόνο στις ΗΠΑ και τη Βρετανία.
Το «Modern Warfare 2» είναι ο έκτος τίτλος στη σειρά «Call of Duty», που έχει αποκτήσει προ πολλού ένα τεράστιο αφοσιωμένο κοινό, ήδη από τότε που εμφανίστηκε ο πρώτος τίτλος το 2003.
Το νέο παιγνίδι είναι δημιούργημα της αμερικανικής Infinity Ward (η οποία έδωσε στη δημοσιότητα και τα στοιχεία για τον τζίρο της πρώτης μέρας κυκλοφορίας), η οποία αποτελεί θυγατρική της επίσης αμερικανικής Activision, που έχει πρόσφατα εξαγοραστεί από τη γαλλική Vivendi. Η Activision θεωρεί ότι ο νέος τίτλος θα είναι τέτοιο «χιτ», που η εταιρία θα παρουσιάσει κέρδη ρεκόρ. Οι προ-παραγγελίες για το κόστους 60 δολ. παιγνίδι ήσαν οι υψηλότερες στην ιστορία της.
Το ΜW2 προσφέρει μια θεαματική κινηματογραφική εμπειρία στον παίκτη, διαθέτει εντυπωσιακά γραφικά σύμφωνα με τους κριτικούς και επίσης επιτρέπει στον χρήστη (που πρέπει να είναι άνω των 17 ετών) να συνδεθεί μέσω Ίντερνετ με άλλους παίκτες και να παίξει μαζί τους. Όμως, παράλληλα, έχει επικριθεί τόσο επειδή περιέχει ρεαλιστικές σκηνές βίας, όσο και για το σενάριο του, σύμφωνα με το οποίο ο παίκτης-σωτήρας ανήκει σε μια παγκόσμια στρατιωτική ομάδα κρούσης και επιτίθεται σε ρώσους υπερεθνικιστές τρομοκράτες που απειλούν τον κόσμο. Οι σκηνές διαδραματίζονται στη Ρωσία, το Αφγανιστάν, το Καζακστάν και τη Βραζιλία.
Το παιγνίδι μπορεί να παιχτεί σε Microsoft Xbox 360, σε Sony Ρlaystation 3 και σε προσωπικούς υπολογιστές. Ο προηγούμενος τίτλος στη σειρά «Call of Duty» είχε πουλήσει γύρω στα 12 εκατ. κομμάτια. Οι πωλήσεις του νέου τίτλου (που αναμένεται να κάνουν νέο ρεκόρ) εκτιμάται ότι θα δώσουν τονωτική "ένεση" στην παγκόσμια βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, η οποία έχει πληγεί από τη διεθνή οικονομική κρίση.