Σε ανθρώπινο λάθος αποδίδουν οι εμπειρογνώμονες του ΟΣΕ το περιστατικό που συνέβη την περασμένη Κυριακή (δείτε εδώ), όταν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες βρέθηκαν να κινούνται στην ίδια γραμμή και με αντίθετη μεταξύ τους κατεύθυνση, στην περιοχή των Σερρών, οπότε την τελευταία στιγμή απεφεύχθη μια ενδεχόμενη σύγκρουση των δύο συρμών.
Το πόρισμα...θα έχει συνταχθεί μέχρι τις 4 Ιανουαρίου, ωστόσο τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους μέχρι τώρα συνηγορούν στην εκδοχή του ανθρώπινου λάθους. Γι'Α αυτό, άλλωστε, τέθηκαν από την πρώτη στιγμή σε διαθεσιμότητα οι δύο σταθμάρχες.
Η αμαξοστοιχία InterCity 91, στην οποία επέβαιναν 55 ταξιδιώτες και 3 εργαζόμενοι, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και προερχόμενη από την Αλεξανδρούπολη, πήρε εντολή να αλλάξει ράγες στο σταθμό Γαζώρου Σερρών, προκειμένου να εξυπηρετηθεί η κυκλοφορία της αμαξοστοιχίας 444, η οποία με 37 επιβάτες και 7 εργαζόμενους κατευθυνόταν στην Κωνσταντινούπολη.
Όμως, στη συνέχεια δόθηκε εντολή από τον σιδηροδρομικό σταθμό Σερρών να αλλάξει γραμμές στο σταθμό Φωτολίβου, με αποτέλεσμα οι δύο αμαξοστοιχίες να κινούνται στην ίδια γραμμή και σε αντίθετη μεταξύ τους κατεύθυνση.
Τελικά, μέσω της ενδοεπικοινωνίας, οι αρμόδιοι αντελήφθησαν τι συνέβαινε και ακινητοποίησαν τα δύο τρένα στην περιοχή του σταθμού Λευκοθέας.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσαν οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ, από το 2005 μέχρι σήμερα έχουν γίνει στο δίκτυο του συγκεκριμένου οργανισμού 23 μεγάλα ατυχήματα, στα οποία έχασαν τη ζωή τους τέσσερις μηχανοδηγοί, ενώ άλλοι δύο έχουν μείνει ανάπηροι.
Post Top Ad
Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009
Home
Unlabelled
Ανθρώπινο λάθος "πίσω" από την παραλίγο τραγωδία στον ΟΣΕ.