Εξετάζεται και η δυνατότητα ακτοπλοικής σύνδεσης.
Στη νέα ενίσχυση της χωρητικότητας των δρομολογίων προχωρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα μετά την αποκοπή του εθνικού οδικού δικτύου στο ύψος των Τεμπών, ενώ παράλληλα το Yπουργείο Υποδομών σε συνεργασία με τον ΟΣΕ εξετάζουν τα ενδεχόμενα μεταφοράς των επιβατών ακόμη και με... εμπορικές αμαξοστοιχίες καθώς και τη μεταφορά των βαρέων οχημάτων σε πλατφόρμες. Μάλιστα, ο αρμόδιος υπουργός Δημήτρης Ρέππας συζητά και το ενδεχόμενο ακτοπλοϊκής σύνδεσης στην περίπτωση που χρειαστεί.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενισχύονται από σήμερα ακόμα τέσσερα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη: το Intercity 70 με έναν τετράδυμο συρμό 180 θέσεων, το Intercity 55 με έναν τετράδυμο συρμό 180 θέσεων, το Intercity Express 50 με ένα βαγόνι 80 θέσεων, το Intercity Express 57 με ένα βαγόνι 80 θέσεων. Υπενθυμίζεται ότι ήδη αντίστοιχες ενισχύσεις έχουν πραγματοποιηθεί στα δρομολόγια 500, 501, 502, 503, 604 και 605.
Για το θέμα της σιδηροδρομικής ενίσχυσης συζήτησε χθες ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας με εκπροσώπους των Οικολόγων Πράσινων, οι οποίοι πρότειναν μεταξύ άλλων την αξιοποίηση της μεθόδου των κυλιόμενων αυτοκινητόδρομων (αυτοκινηταμαξών), προκειμένου οι πλατφόρμες αυτές να μεταφέρουν φορτηγά ή λεωφορεία από τη Θεσσαλονίκη στη Λάρισα, ώστε να αποφεύγονται οι εναλλακτικές διαδρομές που χρησιμοποιούνται σήμερα.
Oπως σημείωσε η ηγεσία του υπουργείου, θα πραγματοποιηθεί μελέτη σε όλα τα επιμέρους στοιχεία για τον χρόνο, το κόστος και τις δυνατότητες του συστήματος αυτού, ώστε να εξεταστεί η δυνατότητα αξιοποίησης, αν παραστεί ανάγκη.
Post Top Ad
Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009
Home
Unlabelled
Ο ΟΣΕ προσθέτει θέσεις στα δρομολόγια προς και από Θεσσαλονίκη