Εmail-άρθρο
του Μουσικοσυνθέτη,
κ.Γ.Σαρρή.
"Τέμπη εδώ, ακούει κανείς;
Κάτι σκόρπιοι ψίθυροι σαν μπαταριές έτσι για την τιμή των όπλων, για να μην πούμε πως δε μιλάνε δηλαδή, και στην ουσία σιωπή αισχρή, ντροπιαστική και ύποπτη.
Καί επί πλέον αντί οι "αμελείς" να πάνε φυλακή, άνοιξαν και τα διόδια!!
Σαν να το...βλέπω μπροστά μου.Κάποιος σκυμμένος στο τραπέζι ρωτάει τι πιθανότητα υπάρχει να σκοτωθεί κόσμος.(Οχι να πέσουν τα βράχια,αυτό ήταν βέβαιο).
Του απαντούν μια πιθανότητα "μικρή" ας πούμε 1%.Και εκείνος λέει."Δεν πειράζει, αστο, θα το παίξουμε" Και έτσι έπαιξαν την πιθανότητα να σκοτωθεί αθώος κόσμος που θα περνούσε απο τα Τέμπη για να μην κάνουν αυτό που έπρεπε και ενώ ήταν ήδη πληρωμένοι γι αυτό! Και σαν να μην έφθανε η σιωπή κράτους,ΜΜΕ, δικαστών κλπ., αλλά έχουν το φοβερό θράσος να ξανανοίγουν τα διόδια και να ζητούν από αυτούς που ήδη ταλαιπωρούνται,κινδυνεύουν η και καταστρέφονται ακόμα, να πληρώσουν διόδια για να κάνουν σε 2-3 ώρες μια διαδρομή 15 λεπτών!!!
Οι αποκαλύψεις που έκανε το "Ποντίκι¨ σπρώχνονται στη γωνία, μήπως και χαθούν απο το οπτικό πεδίο και ησυχάσουμε!Μόνο που η βρώμα που βγαίνει είναι τόσο μεγάλη που ειδικά στις μέρες κρίσης που ζούμε, δεν γίνεται να μην την πάρεις χαμπάρι.Τα ξαναλέω λοιπόν από την αρχή.Οι βαρείς εκβραχισμοί έπρεπε να έχουν γίνει από την ανάδοχο εταιρεία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε."που εκτελούσε το χρυσοπληρωμένο έργο (και με διαρκώς "αναπροσαρμοζόμενο" πρός τα πάνω κόστος) , απο το Μάρτιο(!!!), σύμφωνα με τη σύμβαση που είχε υπογραφεί.Η εταιρία του Δημοσίου ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. έχοντας στα χέρια μελέτες αλλά και μαρτυρίες για πέτρες που έπεφταν, στέλνει επιστολή στις 20/11 και απαιτεί απο τούς εργολάβους την άμεση εκτέλεση του έργου των εκβραχισμών γιατί υπάρχει μεγάλος κίνδυνος κατολίσθησης,και γιατί έτσι κι αλλιώς ήταν προπληρωμένοι γι αυτό!!.Αγνοείται και στέλνει νέα επιστολή στις 27/11 όπου απαιτεί μέχρι τις 4/12 την ολοκλήρωση του έργου.Οπως φάνηκε την αγνόησαν και πάλι παίρνοντας το ρίσκο του οποιουδήποτε "ατυχήματος"- εγκλήματος σε βάρος διερχόμενων πολιτών, που ουσιαστικά είναι αυτοί που τους πληρώνουν για τα έργα που κάνουν.
Ρωτάω.Δεν υπάρχει κάποιος να κάνει μια ακριβή και σοβαρή εκτίμηση του τι μας κοστίζει η "αμέλεια".Δύσκολο να το δεχτείς.Μάλλον το πνίγουνε το θέμα.Αλλά η πραγματικότητα είναι εδώ για να μας το θυμίζει.
Τα ΚΤΕΛ Θεσ/νίκης (ΠΤΏΣΗ ΤΖΙΡΟΥ εως 80%!),Ημαθίας αλλά και όλης της εν λόγω περιοχής πάνε για χρεωκοπία, και ηδη κόβουν δρομολόγια αφού ταξιδεύουν με 6,7 η 10 άτομα!Δεν τα λέω εγώ.Τα λένε οι πρόεδροι των 2 παραπάνω ΚΤΕΛ.Επίσης πρόεδρος του Παν/νιου συνδικάτου χερσαίων μεταφορών κ.Τζωρτζάτος λέει πως κινδυνεύει πλέον όλος ο κλάδος !
Τα στοιχεία που δινει το Capital.gr χθες στο άρθρο"Ερχεται Τεμπόσημο", μιλάνε για 340 χλμ αύξηση της διαδρομής ανα κατεύθυνση, 150 λίτρα καυσίμου επί πλέον, και 3-4 ώρες καθυστέρηση.Και βέβαια το κόστος αυτό θα περάσει αργά η γρήγορα στην κατανάλωση και θα το μοιραστούμε!!Και καλά που δεν έχει χιονίσει.Γιατί τότε θα είχαμε ολοκληρωτικό κόψιμο της Ελλάδας στα 2, αφου τα δρομάκια από όπου γίνεται τώρα η κυκλοφορία είναι ήδη στο κόκκινο!Λέει πάλι ο κ.Τζωρτζάτος
"Τα αυτοκίνητα διέρχονται από δρόμους της Ελασσόνας που είχαν κατασκευαστεί στο παρελθόν για τροχοφόρα βάρους έως 10 τόνων και μήκους 10 μέτρων. Σήμερα το μήκος των φορτηγών είναι 18 μέτρα και το βάρος 40 τόνοι. Είναι λοιπόν θέμα χρόνου να θρηνήσουμε θύματα"Προσωπκά θεωρώ την μαρτυρία συγκλονιστική και τη σιωπή όλων όσων σωπαίνουν αηδιαστική.Απο την πρώτη στιγμή δεν ξέρω γιατι, αλλά το μυαλό μου πήγε συνειρμικά στο ναυάγιο του "ΗΡΑΚΛΕΙΟ" το Δεκέμβρη του 1966.Και τότε κάποιος ανέλαβε το ρίσκο να πρώξει το σάπιο πλοίο στα 10 μποφώρ και να χαθούν 220 άνθρωποι.Τώρα ευτυχώς η κατολίσθηση δεν έγινε σε ώρα αιχμής και στοιίχισε λιγώτερο σε ανθρώπινες ζωές .Το κόστος όμως το οικονομικό είναι πολύ μεγαλύτερο ακόμη και απο το κλείσιμο του λιμανιού του Πειραιά, για το οποίο οριόντουσαν τα κανάλια.Ενω τώρα;
Τί συμβαίνει λοιπόν;
Που ειναι το δίκαιο κράτος που ζητάει τη στήριξη όλων και τι θα κάνει;Θα εισπράξει τα διόδια της ντροπής για λογαριασμό των εργολάβων και θα επιχειρήσει να περάσει το κόστος στο λαό ;
Και κάτι ακόμα.Καπου πήρε το μάτι μου μια έκθεση του Τεχν.Επιμελητήριου που μιλούσε για αλλα 12 αν δεν κάνω λάθος πιθανά Τέμπη λόγω κατολισθήσεων.Τι κάνουμε λοιπόν;Πάλι τζόγο με τη ζωή και το θάνατο;
Να φορέσω καλύτερα κράνος πριν ξεκινήσω;;;;;
Υ.Γ.Για να μην ψαχνόμαστε άδικα η υπεύθυνοι έχουν ονόματα και διευθύνσειςΗ εταρεία ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ αποτελείται απο τους παρακάτω "φτωχούς" και πάντα "αθώους" σπόνσορες κυβερνήσεων:
•HOCHTIEF PPP Solutions GmbΗ με ποσοστό 35,00%
•ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. με ποσοστό 20,00%
•J&P - ABAΞ Α.Ε. με ποσοστό 16,25%
•VINCI CONCESSIONS S.A. με ποσοστό 13,75%
•ΑΕΓΕΚ με ποσοστό 10,00%
•ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ με ποσοστό 5,00%"
giorgos sarris blog
Post Top Ad
Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010
Home
Unlabelled
"Τέμπη 2009-Ποιός πληρώνει το βαρκάρη;"