Η βλακώδης κατάργηση της βάσης του 10. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Η βλακώδης κατάργηση της βάσης του 10.

"..τους λόγους της απόφασης τους ονομάζουν «κοινωνικούς και παιδαγωγικούς», αλλά στην πραγματικότητα διατηρούν την παράδοση της ισοπέδωσης προς τα κάτω για να μην έχουν κομματικό (είναι το περιβόητο πολιτικό) κόστος.."

Τελικά «η εκσυγχρονίστρια» Άννα Διαμαντοπούλου, διάλεξε τον δρόμο της ντροπής και καταργεί την βάση του 10, προκειμένου να μπορεί να μπει και ο τελευταίος τενεκές στο πιο άχρηστο και αζήτητο ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
Φαίνεται όμως ότι και για την κυβέρνηση αναγκαιότητα διαρθρωτικών αλλαγών περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στον τομέα της οικονομίας και ίσως και στον τομέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς στον πρώτο πιεζόμαστε αφόρητα από τους εταίρους, τις αγορές και το ΔΝΤ, ενώ στον...δεύτερο αναζητούνται και κομματικά οφέλη. Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα για διαρθρωτικές αλλαγές στην κρατική μηχανή και όπως αποδεικνύεται δεν τολμάμε και στην Παιδεία…Ασχέτως αν είναι πασιφανές ότι η χώρα δεν βρίσκεται μόνο σε βαθιά οικονομική κρίση, αλλά και σε βαθιά και παρατεταμένη παρακμή, για την οποία η κατάσταση της Παιδείας έχει βαρύτατη ευθύνη.

Υποτίθεται ότι η υπουργός Παιδείας καταργεί την βάση του 10 «δοκιμαστικά» για φέτος και του χρόνου θα δούμε τι θα γίνει. Κατέφυγε μάλιστα στην παραδοσιακή και αόριστη μπουρδολογία ότι το κάνει για «κοινωνικούς και παιδαγωγικούς» λόγους, ενώ ταυτόχρονα επικαλέστηκε και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ, που το είχε υποσχεθεί. Λες και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ είναι ευαγγέλιο, ή ότι θα «στάξει η ουρά του γαϊδάρου» αν παραβιαστεί επειδή ήταν λαϊκίστικο, ανόητο και εκτός εποχής σε αυτό το σημείο.
Όταν η μικρή Φινλανδία θεωρείται ότι έχει το καλύτερο και πιο σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο, εμείς επιμένουμε να περιφρουρούμε τα συμφέροντα των σουβλατζίδικων, των καφετεριών, των ιδιοκτητών δωματίων και διαμερισμάτων και των διδασκόντων στις άχρηστες και αζήτητες σχολές των ΑΕΙ και των ΤΕΙ. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Ούτε καν για την πρόσληψη στο δημόσιο δεν θα είναι χρήσιμα αυτά τα πτυχία, από τη στιγμή που θα είναι δεκτά τα πτυχία των ιδιωτικών κολλεγίων.

Στην Φινλανδία κάθησαν όλα τα κόμματα γύρω από ένα τραπέζι και αποφάσισαν την εθνική στρατηγική για την Παιδεία της χώρας και μετά ανέθεσαν την υλοποίηση στην τοπική αυτοδιοίκηση, με περιθώρια να κινηθεί σε αυτό το πλαίσιο.
Στην Ελλάδα ούτε μπορεί να γίνει σκέψη ότι κάτι τέτοιο θα ανατεθεί στις νομαρχίες και τους ΟΤΑ. Σε νομάρχες, δημάρχους, τα αντίστοιχα συμβούλια και τις τοπικές κοινωνίες δηλαδή που είναι βουτηγμένα στην άγνοια και τη διαφθορά.

Τουλάχιστον όμως η κεντρική διοίκηση πρέπει να έχει συναίσθηση των ευθυνών της και να μην ακούει τα βλακώδη επιχειρήματα της ΓΣΕΕ ότι δήθεν αφού κάποιος τελειώνει το Λύκειο δικαιούται αυτόματα να μπαίνει και σε ΑΕΙ, ή ΤΕΙ. Με αυτή την έννοια δεν θα έπρεπε να υπάρχουν πανελλήνιες εξετάσεις και θα έφθανε μόνο του το απολυτήριο του Λυκείου, ή όχι;

Είναι σαφές ότι η Άννα Διαμαντοπούλου και μαζί της η κυβέρνηση αποφάσισαν να καταργήσουν την βάση του Δέκα για να μην κλείσουν οι σχολές των ΤΕΙ και των ΑΕΙ που βρίσκονται σε επαρχιακές πόλεις και χωριά και αποτελούν αποκούμπι κυρίως των αποτυχημένων να εισαχθούν σε σχολές της πρώτης προτίμησής τους αλλά και για να μην πληγούν εκείνοι που ..ψωμίζονται από τους «φοιτητές» αυτής της κατηγορίας.
Τους λόγους της απόφασης τους ονομάζουν «κοινωνικούς και παιδαγωγικούς», αλλά στην πραγματικότητα διατηρούν την παράδοση της ισοπέδωσης προς τα κάτω για να μην έχουν κομματικό (είναι το περιβόητο πολιτικό) κόστος.
Να την χαιρόμαστε λοιπόν την Άννα την «εκσυγχρονίστρια», αλλά να ξέρουμε επίσης ότι με το σημειωτόν ή τα βήματα προς τα πίσω κανείς δεν πάει μπροστά.
Αγ.Στάγκος



















reporter

4 σχόλια:

  1. Ειναι κριμα κ.Σταγκο εναν αδυναμο μαθητη να τον χαρακτηριζετε "τενεκε".
    Μεχρι εκει διαβασα. Παρακατω δεν νομιζω πως δεν χρειαζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ απλά σε αυτούς που περνάνε με βαθμό μικρότερο του δέκα (10) βάλτε τους ένα εξάμηνο προ-παρασκευαστικά μαθήματα.
    Δεν περνάει κάποιος τα προ-παρασκευαστικά μαθήματα; Δεν προχωράει στα επόμενα εξάμηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ" ΠΡΟΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ Η ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ή ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ "ΔΙΚΑΙΩΜΑ" ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΣΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ, ΚΛΠ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ!!! Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΝΟ "ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ" ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πιστευω οτι ολα γινονται απλα και μονο για ψηφοθηρικους λογους αλλα υπαρχουν και αλλοι λογοι κατ εμε που απλα μενει να αποδειχτουν!!!Ο πολυς χενρι κισσινγερ ειπε χτυπηστε την πατριδα,γλωσσα, θρησκεια,οικογενεια και ασφαλως δεν μπορουμε να αποδειξουμε με χαρτια οτι εφαρμοζουν καποιοι τις εντολες αυτες αλλα μπορουμε εστω και εαν εχουμε το χαμηλοτερο IQ να βλεπουμε την ακριβης εφαρμογη τους στην χωρα μας!!!Ο "μεγαλος" ραλλης καταργησε το πολυτονικο συστημα το οποιο ειχε δυο βασικα αποτελεσματα,το ενα να μεινουμε οι ελληνες αγραμματοι και να μην μπορουμε να μιλησουμε σωστα ελληνικα και δευτερον ο "πολυς" ραλλης κατ εμε καταλαβε οτι τα ελληνικα επρεπε να γινουν παρα μα παρα πολυ απλουστερα για να μπωρουν στο μελλον να τα μαθαινουν οι λαθρομεταναστες που θα κατεκλυζαν την Ελλαδα!!!Ασφαλως η καταργηση του δεκα θα δινει την δυνατοτητα να μειωσουν και αλλο ακομη την αξια των ελληνικων πανεπηστημιων, να υπαρχουν ακομη περισσοτεροι αιωνιοι φοιτητες και ασφαλως το κυριοτερο και σημαντικοτερο ολων να κατακλυστουν τα πανεπηστημια μας απο τους λαθρομεταναστες φοιτητες οι οποιοι διαφορετικα και εκ των πραγματων και των δυνατοτητων τους θα μπαινανε στα ελληνικα πανεπηστημια σε παρα πολυ μικρους αριθμους και αυτο δεν το θελουν καποιοι "προοδευτικοι" μισελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share