Η τελική τιμή πώλησης των Ι.Χ. πρέπει να αναγράφεται στις διαφημίσεις - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Η τελική τιμή πώλησης των Ι.Χ. πρέπει να αναγράφεται στις διαφημίσεις

λέει ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Την αναγραφή της τελικής τιμής πώλησης των καινούργιων Ι.Χ. στις διαφημίσεις ζήτησε ο Συνήγορος του Καταναλωτή από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχθηκε αναφορές καταναλωτών κατά εταιρείας σχετικά με...
τη μη συμπερίληψη του ειδικού τέλους ταξινόμησης στις τιμές των καινούργιων οχημάτων που εισάγει και εμπορεύεται και οι οποίες αναγράφονται σε συγκριτικούς τιμοκαταλόγους που δημοσιεύονται στον ειδικό περιοδικό και ηλεκτρονικό τύπο, αλλά και σε διαφημίσεις της.
Ειδικότερα, η Αρχή αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι η μη συμπερίληψη του ειδικού τέλους ταξινόμησης στις τιμές των καινούργιων οχημάτων που δημοσιεύονται σε συγκριτικούς τιμοκαταλόγους είναι ζήτημα που αφορά στην τήρηση της νομοθεσίας. Αυτή επιβάλλει τη δήλωση της τιμής πώλησης των προϊόντων συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών φόρων.
Ακόμη υποστηρίζει ότι ο υγιής ανταγωνισμός, βάλλεται όταν η δημοσιοποίηση των τιμών των πωλούμενων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του ειδικού τέλους ταξινόμησης, δεν αποτελεί κοινή πρακτική από το σύνολο των εταιρειών.
Bookmark and Share