Για ένα αυτοκίνητο μικρού κυβισμού (με χρονολογία κυκλοφορίας μεταξύ 2000-2004) το οποίο πραγματοποιεί περίπου 15.000 ετησίως, το μηναίο «γέμισμα» του ρεζερβουάρ έχει αυξηθεί κατά 45 ευρώ περίπου.
Ακριβότερα κατά 42% σε σχέση με τα τέλη της περασμένης χρονιάς πωλούνται σήμερα τα καύσιμα μετά τις..απανωτές αυξήσεις του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (αλλά και του Φ.Π.Α.) που αποφάσισε η κυβέρνηση στο πλαίσιο εναρμόνισης με τα κατώτατα κοινοτικά όρια, αλλά κυρίως στην προσπάθεια για άντληση μεγαλύτερων εσόδων από το Δημόσιο.
Η μέση τιμή της αμόλυβδης έχει πλέον ξεπεράσει το 1,53 ευρώ/ λίτρο μετά και τη νέα αύξηση των ΕΦΚ, όταν το 2009 είχε κλείσει με την τιμή στα επίπεδα του 1,076 ευρώ. Βέβαια στους... παραδοσιακά ακριβούς νομούς της Ελλάδας η τιμή της αμόλυβδης «πέταξε» μέχρι τα 1,65 ευρώ (και μέχρι τα 1,74 ευρώ η προηγμένη)!
Ειδικότερα, για ένα αυτοκίνητο μικρού κυβισμού (με χρονολογία κυκλοφορίας μεταξύ 2000-2004) το οποίο πραγματοποιεί περίπου 15.000 ετησίως, το μηναίο «γέμισμα» του ρεζερβουάρ έχει αυξηθεί κατά 45 ευρώ περίπου (στα 153 ευρώ συνολικά). Για τη μεσαία κατηγορία, η οποία καλύπτει και την πλειονότητα των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας, η μηνιαία επιβάρυνση σε σχέση με τα περσινά επίπεδα ξεπερνάει ήδη τα 50 ευρώ ανεβάζοντας τον μηνιαίο λογαριασμό στα 172 ευρώ περίπου.
Εκεί όμως που γίνεται ακόμα πιο αισθητή η αύξηση των τιμών είναι οι οδηγοί αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, οι οποίοι ήδη έχουν διαπιστώσει ένα μηνιαίο «χαράτσι» της τάξης των 70 ευρώ και το συνολικό κόστος στα 230 ευρώ.
Post Top Ad
Κυριακή 16 Μαΐου 2010
Home
Unlabelled
Από ρεκόρ σε ρεκόρ η αμόλυβδη: άλμα 42% σε 5 μήνες!