Στη χώρα του .."δεν ξέρω". - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Στη χώρα του .."δεν ξέρω".

Aπό τον Έλλην Φορολογούμενο:
Ζούμε στη χώρα του "ΔΕΝ ΞΕΡΩ" ;
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΘΑ ΔΟΥΜΕ
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ"
αν θα πάρουν τα παιδιά μου στο νηπιαγωγείο;
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ"
αν το σχολειό που πηγαίνουν θα υπάρχει και του χρόνου;

"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί ενώ πάνε σχολείο; πρέπει να πληρώνω καθηγητές για ιδιαίτερα
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" με τι...
σύστημα θα γράψουν εξετάσεις για το πανεπιστήμιο

"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" που θα με οδηγήσουν οι σπουδές μου

"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" πόσο καιρό θα υπηρετήσω στο στρατό
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί ενώ έχω κάνει 4χρονια στο δημοτικό- 3στο γυμνασιο3 στο λύκειο και 2 στο πανεπιστήμιο αγγλικά μου ζητάνε LOWER- γιατί ενώ έχω κάνει 6 χρόνια υπολογιστές στο σχολείο μου ζητάνε ECDL
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν και ποτέ θα εργαστώ
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" τι δικαιώματα έχω σαν εργαζόμενος
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" τι θα ισχύει για το δάνειο που θα πάρω
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν η ιδιωτική ασφάλεια που πληρώνω για ένα συνταξιοδοτικό ή για τις σπουδές των παιδιών μου θα φαλιρίσει και μετά ποιον θα κυνηγώ για τα λεφτά μου
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν το σπίτι που αγόρασα είναι νόμιμο
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν κάνει να τα φάω και να τα ταΐσω στα παιδιά μου , αυτά που αγοράζω
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" πόσο θα κάνει αύριο αυτό που αγόρασα σήμερα
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν τα φέρει έτσι η τύχη και πέσω εγώ ή τα παιδιά μου σε καμιά ζαρντινιέρα αν η δικαιοσύνη θα μου σταθεί
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν ο γιατρός που μου λέει την αλήθεια ή με φουμάρει για να μου τα πάρει.
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί ο επιβλέπων μηχανικός που πλήρωσα, δεν έχει έρθει ούτε μια φορά στο γιαπί μου
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν ο δικηγόρος μου τα κάνει πλακάκια με τον αντίδικο μου
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί δεν με ενημερώνει ο τηλεπικοινωνιακός μου φορέας ότι άλλαξαν οι χρεώσεις του και σαν μαλακας παλιά συμβόλαια με ελάχιστες υπηρεσίες
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί οι τράπεζες δεν μου επέστρεψαν τα έξοδα φάκελου του δάνειου μου ,εφόσον η δικαιοσύνη τις έκρινε παράνομες και καταχρηστικές
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί λέμε πνευματικούς ανθρώπους τον Μίκη Θεοδωράκη αφού είναι μόνο ένας και όλοι οι άλλοι είναι κότες
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" αν , ποτέ και πόση σύνταξη θα πάρω
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί ο Μητσοτάκης και τόσοι άλλοι που γίνανε πλούσιοι απο την ενασχόληση τους με την πολιτική δεν απαντούν στο πόθεν εσχες
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί αφού το υποβρύχιο που γέρνει το πληρώνω και πλήρωσα και 83 εκατομμύρια μίζα
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" που είναι ο Τσουκατος και που είναι λεφτά που πηρέ από τη SIEMENS
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" ποιο είναι οι γνωστοί-άγνωστοι και αφού είναι γνωστοί οι άγνωστοι γιατί τους αφήνουν να καίνε τους Έλληνες
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" ποιοι και γιατί έκαναν υποκλοπές τους πρωθυπουργούς της Ελλάδας
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί οι Έλληνες πολιτικοί καταθέτουν στεφάνι στο μνημείο του Κεμαλ Ατατουρκ
"ΔΕΝ ΞΕΡΩ" γιατί μεσημεριάτικα η τηλεόραση δείχνει μαλακιές
ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΕΝΞΕΡΟΛΑΝΔΗ

ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΠΑΤΡΙΔΑ …ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ"

Bookmark and Share