Μέσω Διαδικτύου ή τηλεφωνικά μπορούν πλέον να τακτοποιούν τις οικονομικές τους οφειλές προς τον Οργανισμό οι πελάτες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.).
Κι αυτό γιατί, όπως ανακοινώθηκε, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης προχώρησε σε...συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς για την αξιοποίηση της υπηρεσίας «Easypay».
Με το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής, που γίνεται τόσο μέσω του Διαδικτύου (www.easypay.gr) όσο και τηλεφωνικά (στο 18 28 38 από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος ή στο 0030 210 32 88000 από το εξωτερικό), οι πελάτες του ΟΛΘ, όπως εκτελωνιστές, ναυτιλιακοί πράκτορες, εταιρείες και απλοί ιδιώτες, μπορούν 24 ώρες το 24ωρο να εξοφλούν τιμολόγια ή να προκαταβάλλουν τέλη ελλιμενισμού στον ΟΛΘ, χρεώνοντας χρεωστική/πιστωτική κάρτα έκδοσης Τράπεζας Πειραιώς ή τον τραπεζικό τους λογαριασμό στην ίδια τράπεζα.
Είναι ωραίο να διαμορφώνονται προγράμματα και να ανακαλύπτονται τρόποι διευκόλυνσης της ζωής μας, ακόμη και όταν είναι να πληρώσουμε. Ποιος όμως θα διαφωνήσει ότι είναι ακόμη πιο ωραίο να διασφαλίζονται, πρώτα, οι δρόμοι εξασφάλισης χρημάτων;