Στο 14 - 16% κυμαίνεται η πτώση στην κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με πέρυσι, ενώ για... ορισμένες εταιρείες εμπορίας η πτώση σε σταθερές τιμές (δηλαδή σε όγκο καυσίμων) φτάνει και το 20%. Ο Αύγουστος ήταν καλύτερος από τον Ιούλιο, εξέλιξη που οφείλεται όμως στη λήξη της απεργίας των μεταφορέων, ενώ ελαφρά ανοδική είναι η πορεία των πωλήσεων του πετρελαίου θέρμανσης κατά τον πρώτο μήνα διάθεσής του στην αγορά (δηλαδή από τις 15 Οκτωβρίου). Γεγονός που αποδίδεται στο φόβο των καταναλωτών ότι θα γίνει εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης με το πετρέλαιο κίνησης (οπότε πολλοί έσπευσαν να γεμίσουν τις δεξαμενές) αλλά και στις σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στη Β. Ελλάδα.
Τα στοιχεία προκύπτουν από τις δηλώσεις που έκαναν την Τρίτη οι Π. Τζαννετάκης, γενικός διευθυντής της Motor Oil και Γ. Θωμαΐδης, γενικός διευθυντής της Coral, της εταιρείας δηλαδή που διαδέχθηκε τη Shell στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τις επίσημες εκτιμήσεις που έχει ανακοινώσει από το περασμένο καλοκαίρι η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών, πάνω από 500 πρατήρια καυσίμων έχουν βάλει λουκέτο, ενώ άλλα 1.000 υπολειτουργούν ή λειτουργούν με διακοπές. Ο κ. Θωμαΐδης εκτίμησε ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν οι πρατηριούχοι που δουλεύουν κυρίως με επαγγελματίες μεταφορείς, οι οποίοι πληρώνουν τα καύσιμα με πίστωση. Αυτοί αντιμετωπίζουν "φέσια" και λουκέτα ενώ όσοι δουλεύουν με πελάτες που πληρώνουν τοις μετρητοίς ή με κάρτες πιέζονται μόνο από τη γενική πτώση της κατανάλωσης.
Η Coral ανακοίνωσε την εφαρμογή ενός νέου συστήματος πιστοποίησης της ποσότητας πετρελαίου που παραδίδεται σε πελάτες θέρμανσης και ιδιοκτήτες σκαφών, με την εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού δαχτυλιδιού ("Smart Ring") στην υποδοχή της εγκατάστασης του πελάτη.
Το σύστημα δεν επιτρέπει την παράδοση καυσίμου αν το δαχτυλίδι δεν έλθει σε επαφή με αντίστοιχο δαχτυλίδι στη μάνικα, και σταματά τη ροή αυτόματα όταν τα δύο δαχτυλίδια απομακρυνθούν. Στη λήξη της παράδοσης το σύστημα εκδίδει αυτόματα απόδειξη με τα στοιχεία του πελάτη και την ποσότητα που παραδόθηκε. Το "δαχτυλίδι" έχει εγκατασταθεί σε 400 πελάτες και 10 βυτία που υπολογίζεται να τριπλασιαστούν ως το τέλος του χρόνου.
Τα στοιχεία προκύπτουν από τις δηλώσεις που έκαναν την Τρίτη οι Π. Τζαννετάκης, γενικός διευθυντής της Motor Oil και Γ. Θωμαΐδης, γενικός διευθυντής της Coral, της εταιρείας δηλαδή που διαδέχθηκε τη Shell στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τις επίσημες εκτιμήσεις που έχει ανακοινώσει από το περασμένο καλοκαίρι η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών, πάνω από 500 πρατήρια καυσίμων έχουν βάλει λουκέτο, ενώ άλλα 1.000 υπολειτουργούν ή λειτουργούν με διακοπές. Ο κ. Θωμαΐδης εκτίμησε ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν οι πρατηριούχοι που δουλεύουν κυρίως με επαγγελματίες μεταφορείς, οι οποίοι πληρώνουν τα καύσιμα με πίστωση. Αυτοί αντιμετωπίζουν "φέσια" και λουκέτα ενώ όσοι δουλεύουν με πελάτες που πληρώνουν τοις μετρητοίς ή με κάρτες πιέζονται μόνο από τη γενική πτώση της κατανάλωσης.
Η Coral ανακοίνωσε την εφαρμογή ενός νέου συστήματος πιστοποίησης της ποσότητας πετρελαίου που παραδίδεται σε πελάτες θέρμανσης και ιδιοκτήτες σκαφών, με την εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού δαχτυλιδιού ("Smart Ring") στην υποδοχή της εγκατάστασης του πελάτη.
Το σύστημα δεν επιτρέπει την παράδοση καυσίμου αν το δαχτυλίδι δεν έλθει σε επαφή με αντίστοιχο δαχτυλίδι στη μάνικα, και σταματά τη ροή αυτόματα όταν τα δύο δαχτυλίδια απομακρυνθούν. Στη λήξη της παράδοσης το σύστημα εκδίδει αυτόματα απόδειξη με τα στοιχεία του πελάτη και την ποσότητα που παραδόθηκε. Το "δαχτυλίδι" έχει εγκατασταθεί σε 400 πελάτες και 10 βυτία που υπολογίζεται να τριπλασιαστούν ως το τέλος του χρόνου.