«Θα εξαφανίσω το παραεμπόριο» - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

«Θα εξαφανίσω το παραεμπόριο»

"Δεσμεύομαι ότι εάν εκλεγώ, μέσα στο πρώτο εξάμηνο της Θητείας μου, θα έχω εξαφανίσει το παραεμπόριο, το οποίο και καταστρέφει χιλιάδες επιχειρήσεις και στερεί μεγάλους πόρους από το Κράτος".

Άρθρο του κ. Άδωνι Α. Γεωργιάδη
Υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής

Σε αντίθεση με την μεγίστη πολιτική ανοησία, του δήθεν «αντιμνημονίου» που δυστυχώς επικράτησε κατά την προεκλογική περίοδο, εγώ προσπάθησα να αναδείξω πραγματικά προβλήματα τα οποία...μπορεί ο όποιος Περιφερειάρχης να επιλύσει. Είναι δε οξύμωρον ότι είμαι ο μοναδικός υποψήφιος ο οποίος μίλησε γι’ αυτά. Κατά σειρά προτεραιότητος:
1ον Δεσμεύομαι ότι εάν εκλεγώ, μέσα στο πρώτο εξάμηνο της Θητείας μου, θα έχω εξαφανίσει το παραεμπόριο, το οποίο και καταστρέφει χιλιάδες επιχειρήσεις και στερεί μεγάλους πόρους από το Κράτος. Με την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου, από το οποίο χάνονται μόνον από τον ΦΠΑ, 4 δις ευρώ ετησίως, θα αυξήσω του πόρους της Περιφέρειας κατά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ (είναι κλάσμα και επί του ΦΠΑ οι πόροι) και θα χρηματοδοτήσω τα έργα ανάπτυξης που θα σας περιγράψω παρακάτω.
2ον Δεσμεύομαι να ασχοληθώ συστηματικά με την αναζωογόνηση των υποβαθμισμένων γειτονιών της Αττικής, που έχουν μεταβληθεί σε γκέτο αλλοδαπών, όπως ο Άγιος Παντελεήμων, η Πλ. Αττικής κλπ. Στα πλαίσια της πολιτικής απογκετοποιήσεως θα σταματήσω αμέσως την ανέγερση του γιγαντιαίου Ισλαμικού Τεμένους στον Βοτανικό, έτσι ώστε να μην παραδώσουμε όλη την περιοχή σε ένα νέο, τεράστιο ισλαμικό γκέτο με απρόβλεπτες εξελίξεις.
3ον Με τους επιπλέον πόρους από την πάταξη του Παραεμπορίου αλλά και με την πλήρη απορρόφηση των Κοινοτικών Κονδυλίων που η Περιφέρεια Αυτόνομα μπορεί να διεκδικήσει σε ύψος έως 5 δις, θα φτιάξω δίκτυο τοπικών αγορών σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Αττικής, κατά τα πρότυπα της Ευρώπης, έτσι ώστε και να ενισχυθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να βρίσκει ο κόσμος δουλειά και να αντέξουν τον ανταγωνισμό των μεγάλων εμπορικών κέντρων.
4ον Με την προώθηση νέων τεχνολογιών για την διαχείριση απορριμμάτων, όπως η αεριοποίηση, με τις οποίες ως βουλευτής έχω ιδιαιτέρως ασχοληθεί, θα ανατρέψω τον Περιφερειακό Σχεδιασμό του 2003/2006 και θα προχωρήσω σε νέο Εθνικό Σχεδιασμό για την Διαχείριση των Απορριμμάτων. Έτσι θα σταματήσω αμέσως του ΧΥΤΑ στον Γραμματικό και στην Κερατέα που πλέον δεν χρειάζονται. Με την νέα τεχνολογία θα επεξεργάζονται και τα επικίνδυνα και τοξικά βιομηχανικά και ιατρικά απόβλητα, έτσι ώστε να αναβαθμίσουμε το περιβάλλον.
5ον Θα φτιάξω ένα έργο για την αξιοποίηση των υδάτων από την Ψυτάλλεια που τώρα χύνονται στην Θάλασσα, ώστε να πρασινίσουμε τους ορεινούς όγκους της Αττικής.
Κοινώς καλώ τους πολίτες, κρίνοντας το τι έχω καταφέρει στην ζωή μου μέχρι σήμερα στα 38 μου χρόνια, κρίνοντας το έργο μου ως βουλευτού αυτά τα τρία χρόνια που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, να μου δώσουν την ευκαιρία για να εργαστώ, ώστε να κάνω την ζωή τους καλλίτερη.
Bookmark and Share