Αλλες εποχές θυμίζει η κατάσταση στο contact center (την τηλεφωνική υπηρεσία ενημέρωσης) της Εθνικής Τράπεζας, στο οποίο απασχολούνται 200 ενοικιαζόμενοι εργαζόμενοι.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι απασχολούμενοι υποχρεούνται να..υπογράψουν κείμενο-κανονισμό εργασίας, που τους απαγορεύει κάθε προσωπική επικοινωνία χωρίς ειδική άδεια, αλλά και την απομάκρυνση από τη θέση τους χωρίς ενημέρωση του προϊσταμένου τους, ο οποίος καθορίζει και το ωράριό τους, το οποίο εννοείται ότι είναι ελαστικό.
Οσο για τις «σωματικές τους ανάγκες»;
Αυτές πρέπει να γίνονται στην ώρα του διαλείμματος!!