Στα έξοδα που έκοψαν αρχικά οι Ελληνες όταν συνειδητοποίησαν ότι επέρχεται μείωση των εισοδημάτων τους ήταν η ψυχαγωγία και μέσα σε αυτήν το... delivery και γενικότερα το φαγητό έξω.
Αυτό επιβεβαιώνει.... ακόμη μία έκθεση της ICAP. Παρατηρεί ότι ο κύκλος εργασιών των αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης (κοινώς fast food) μετά τις ανοδικές τάσεις της περιόδου 1992-2008, κινήθηκε με πτωτικούς ρυθμούς το 2009 και το 2010. Τα «καλά χρόνια» κινούνταν με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 15,2%, ενώ το 2009 παρουσίασε μείωση κατά 4%. Οι αλυσίδες με βάση το burger κρατούν τα «σκήπτρα» του fast food με ποσοστό 37,1%. *Ακολουθεί η κατηγορία snack-sandwich με ποσοστό 32,1%, η pizza με 22,1%.