Κομφούζιο προκαλούν οι λογαριασμοί ρεύματος σε αρκετούς οικιακούς καταναλωτές που εγκατέλειψαν τη ΔΕΗ για να εξασφαλίσουν φτηνότερο ρεύμα μέσω κάποιας ιδιωτικής εταιρείας.
Το γεγονός ότι οι λογαριασμοί εκδίδονται ανά τρίμηνο και όχι ανά τετράμηνο, όπως στη ΔΕΗ, ή ότι... χρησιμοποιούνται διαφορετικές κλίμακες κατανάλωσης, καθιστά δύσκολη έως αδύνατη τη σύγκριση των χρεώσεων, με αποτέλεσμα τα παράπονα από καταναλωτές, που δεν καταλαβαίνουν αν τελικά έχουν όφελος ή επιβάρυνση, να δίνουν και να παίρνουν.
Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας φαίνεται πως έχει λάβει το μήνυμα και προσανατολίζεται να απευθύνει «συστάσεις» ή ακόμη και να υποχρεώσει πλέον τους ιδιώτες ανταγωνιστές της ΔΕΗ αν μη τι άλλο να κάνουν αναγωγή των χρεώσεων σε ετήσια βάση και να αναπροσαρμόσουν το χρόνο έκδοσης των λογαριασμών.