Προβλήματα σε ασφαλισμένους αλλά και στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης προκαλεί το τετραψήφιο νούμερο 1535 του ΟΤΕ για τηλεφωνικά ραντεβού.
Τα προβλήματα συνίστανται κυρίως στο ότι η διαδικασία είναι δυσνόητη για τους ηλικιωμένους, αλλά και για... νεότερα άτομα, η ενημέρωση για αλλαγές στα νοσοκομεία αργούν να περαστούν στο σύστημα, με αποτέλεσμα οι ασφαλισμένοι να μη βρίσκουν το γιατρό με τον οποίο έχουν κλείσει ραντεβού, ή δεν αντιλαμβάνονται ότι έχει κλειστεί το ραντεβού. Ετσι δεν εμφανίζονται, με αποτέλεσμα να αυξάνει η λίστα αναμονής, χωρίς να μπορούν να επισπευστούν τα ραντεβού.
Χθες το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ ανακοίνωσε ότι διακόπτει τη σύμβαση με τον ΟΤΕ και το 1535, ενώ το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» δεν μπήκε εξαρχής στο σύστημα, καθώς ο ΟΤΕ δεν μπόρεσε να εξυπηρετήσει τις τεχνικές απαιτήσεις του νοσοκομείου.
Σύμφωνα με το διοικητή του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, Γιώργο Βέργουλα, το 1535 αποδείχτηκε αναποτελεσματικό. Κάτι που, όπως λέει, διαπίστωσαν και οι διοικήσεις πολλών νοσοκομείων της χώρας. «Είχαμε πάρα πολλά παράπονα ασφαλισμένων, ότι το σύστημα δεν τους βοηθάει. Δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν. Οχι μόνον οι ηλικιωμένοι, αλλά και νεότεροι, ακόμη και πτυχιούχοι», τονίζει. Παραπονέθηκαν ότι προσπαθούσαν ώς και 2 ώρες να κλείσουν ραντεβού. «Ετσι διακόψαμε τη σύμβαση και δίνουμε τα τηλέφωνα του νοσοκομείου, από τα οποία παρέχουμε πλήρη ενημέρωση και ο καθένας θα μπορεί εύκολα να κλείσει ένα ραντεβού», λέει. Προσθέτει ότι παράλληλα το νοσοκομείο θα εξοικονομεί μέχρι 35.000 ευρώ το χρόνο. Για τηλεφωνικά ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, ισχύουν τα τηλέφωνα 2310-993312, 2310-993313 και 2310-993314, καθημερινά από Δευτέρα ώς Παρασκευή, από τις 8 το πρωί ώς τη 1 μετά το μεσημέρι, καθώς επίσης και στο Γραφείο Υποστήριξης του Πολίτη, στο 2310-993774.
Ο ΟΤΕ
δεν μπορεί να το υποστηρίξει
Στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο το πρόβλημα διαρκεί 3 μήνες, τονίζει ο διοικητής του νοσοκομείου, Γιώργος Χριστιανόπουλος. «Ο κόσμος μπερδεύεται, δεν μπορεί να συνεννοηθεί, εκνευρίζεται και κλείνει το τηλέφωνο», προσθέτει. Ο ίδιος κάλεσε αρκετές φορές για να διαπιστώσει αν οι τροποποιήσεις που έχει δηλώσει το νοσοκομείο έχουν περαστεί στην υπηρεσία. «Διαπίστωνα ότι δεν έχει ενημερωθεί η υπηρεσία για γιατρούς που έχουν αποχωρήσει ή για αλλαγές σε σχέση με τη λειτουργία κάποιων κλινικών. Το αποτέλεσμα ήταν να έρχονται ασφαλισμένοι που έχουν κλείσει ραντεβού με γιατρό που έχει αποχωρήσει από το νοσοκομείο ή να έχουν κλείσει ραντεβού σε μέρα που πλέον δεν λειτουργεί κάποιο συγκεκριμένο ιατρείο», λέει ο Γ. Χριστιανόπουλος. Το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» δεν περιλαμβάνεται στο 1535, καθώς εξαρχής διαπιστώθηκε ότι η υπηρεσία δεν μπορούσε να υποστηρίξει τις ανάγκες του νοσοκομείου. «Πρόκειται για θέματα υποδομών πληροφορικής, που ο ΟΤΕ δεν μπόρεσε να υποστηρίξει», επισημαίνει ο διοικητικός διευθυντής του νοσοκομείου, Γιώργος Καρατζάς.
Ο αναπληρωτής διοικητής της 3ης ΥΠΕ, Παναγιώτης Νάνος, τονίζει ότι δόθηκε εντολή στις διοικήσεις των νοσοκομείων της να εξετάσουν τα προβλήματα και να βρουν λύσεις σε απ' ευθείας επαφές με τον ΟΤΕ, αλλά εξετάζεται και εναλλακτική λύση, τονίζει η αναπληρώτρια διοικητής, Αλίκη Δημητριάδου.
Ελευθεροτυπία.
Post Top Ad
Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011
Home
Unlabelled
Αλαλούμ με το 1535 για ιατρικά ραντεβού