Η σημερινή κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα διαφορετικό από τη χθεσινή ή την προχθεσινή. Λειτουργεί με όρους επικοινωνίας, περιορίζοντας δραστικά την παραγωγή πολιτικής. Η βαθιά οικονομική, κοινωνική και πολιτική κρίση δεν αλλάζει αυτό το δεδομένο.
Και μέσα σ' αυτό στοχεύει να κινηθεί και στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης σε λίγες ημέρες. Η συγκεκριμένη έκθεση παραδοσιακά έχει μετατραπεί από τις κυβερνήσεις των τελευταίων πολλών χρόνων σ' ένα... προεκλογικό μπαλκόνι. Τα συνήθως καλοπληρωμένα επικοινωνιακά επιτελεία των πρωθυπουργών αναζητούν μαγικά κόλπα, τα οποία θα χρησιμοποιήσει ο πρωθυπουργός για να πείσει την κοινωνία ότι διαθέτει καλές γι' αυτήν προθέσεις. Εξαγγέλλουν μέτρα, αλλά πολύ περισσότερο μοιράζουν υποσχέσεις.
Οι πληροφορίες λένε πως και ο σημερινός πρωθυπουργός δεν σκοπεύει ν' αλλάξει τακτική. Ηδη συναντά υπουργούς και άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους ώστε να ετοιμάσουν ένα καλό επικοινωνιακό πακέτο μέτρων, που θα εξαγγείλει από τη ΔΕΘ. Παρ' ότι δηλώνει ο κ. Παπανδρέου πως έχει σκοπό ν' ανατρέψει τον παρηκμασμένο τρόπο λειτουργίας του πολιτικού συστήματος, κάνει ό,τι και αυτό. Αναπαράγει τακτικές ξεπερασμένες.
Αν ο πρωθυπουργός έχει να κάνει κάποιες προτάσεις για την αντιμετώπιση της ανεργίας, για την ανάπτυξη ή οποιαδήποτε άλλη παράμετρο που θα περιορίσει την κρίση, δεν έχει παρά να τις εφαρμόσει τώρα. Και να μην περιμένει τη ΔΕΘ ώστε ν' ανακοινώσει αυτές τις προτάσεις, λες και δίνει χάντρες σε ιθαγενείς. Ας κοιτάξει την πραγματική οικονομία που καταρρέει και ας προχωρήσει σε όποια μέτρα είναι εφικτό να εφαρμοστούν. Εχει χρόνο για επικοινωνιακές φιέστες...
Γ.Παντελάκης