"Ο νέος υπουργός Μεταφορών θέλει προς παραδειγματισμό να ‘ανοίξει’ πλήρως τον συγκεκριμένο κλάδο.Ο ανηλεής ανταγωνισμός όμως θα ήταν άκρο.Εδώ θα βοηθούσε μόνον η ετοιμότητα (σ.σ. του υπουργού) για συμβιβαστική λύση, αλλά η συναίνεση είναι στην Ελλάδα τόσο σπάνια, όσο αυτή τη στιγμή ένα ελεύθερο ταξί",
γράφει σήμερα η έγκυρότερη γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung.
H Ντόιτσε Βέλλε μεταδίδει σχετικά:
«Οι ταξιτζήδες είναι συχνά οι πρώτοι εκπρόσωποι μιας ξένης κουλτούρας, με τους οποίους έρχεται σε επαφή κάθε τουρίστας. Στην Ελλάδα αυτή η... επαφή συνιστά αυτή τη στιγμή πολιτιστικό σοκ. Οι ταξιτζήδες αποκλείουν με τα μπλόκα τους αεροδρόμια και γέφυρες, έρχονται στα χέρια με την αστυνομία, καταστρέφουν διόδια ή γραφεία βουλευτών.
Για τους τουρίστες είναι εξοργιστικό, εάν π.χ. η πληρωμένη εκδρομή στην Ακρόπολη ματαιώνεται λόγω των μπλόκων. Για τη χώρα όμως που επί τρεις εβδομάδες ζει την απεργία των ταξιτζήδων εν μέσω θερινής σεζόν είναι ένα εξωφρενικά ακριβό και θλιβερό παιχνίδι.»
«Ο νέος υπουργός Μεταφορών θέλει προς παραδειγματισμό να ‘ανοίξει’ πλήρως τον συγκεκριμένο κλάδο. Έτσι στο μέλλον οι τουρίστες σίγουρα δεν θα μένουν χωρίς ταξί. Ο ανηλεής ανταγωνισμός θα ήταν όμως το άλλο άκρο.
Εδώ θα βοηθούσε μόνον η ετοιμότητα για συμβιβαστική λύση, αλλά η συναίνεση είναι στην Ελλάδα τόσο σπάνια, όσο αυτή τη στιγμή ένα ελεύθερο ταξί.»..