- "Λεφτά υπάρχουν.."
Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. ο μέσος όρος παραμονής των αστυνομικών που επιστρατεύτηκαν για την περιφρούρηση της ΔΕΘ στην ήταν επτά ημέρες γεγονός που «φούσκωσε» ακόμη περισσότερο τον λογαριασμό των δρακόντων μέτρων.
Στον φετινό «προϋπολογισμό» ήρθαν να προστεθούν τα έξοδα σε καύσιμα των λεωφορείων που μετακινήθηκαν απ' όλη
την Ελλάδα, ειδικά από την Αθήνα, για να μεταφέρουν τις διμοιρίες των ΜΑΤ, ενώ παράλληλα αυξημένο ήταν το κόστος της μεταφοράς των δεκάδων δικύκλων των ομάδων ΔΙΑΣ και Δέλτα από την πρωτεύουσα με μεταφορική. Στα ποσά αυτά προστίθενται και τα καύσιμα για τη διαρκή κίνηση των δικύκλων επί σχεδόν δέκα ημέρες στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Στη φετινή επιχείρηση της αστυνομίας δαπανήθηκαν χρήματα για τη μεταφορά του ειδικού οχήματος εκτόξευσης νερού, όπως επίσης επιπλέον δαπάνες έγιναν για τη μεταφορά του κινητού φράχτη που τοποθετήθηκε κάθετα στις οδούς Μανόλη Ανδρόνικου και Γ' Σεπτεμβρίου. Παράλληλα, πληρώθηκαν για τρεις ημέρες στη Θεσσαλονίκη δέκα εργάτες, οι οποίοι ανέλαβαν να στήσουν τα οδοφράγματα μπροστά από το Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο. Είναι ενδεικτικό πως μόνο το συρματόσχοινο για το δέσιμο των κιγκλιδωμάτων κόστισε 1.800 ευρώ! Εργάτες πληρώθηκαν και για τη φόρτωση των δικύκλων στην Αθήνα.
Και σε όλα αυτά δεν υπολογίζεται η οικονομική ζημία που προκλήθηκε στους καταστηματάρχες της Θεσσαλονίκης, καθώς λόγω των μέτρων θύμιζε τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή "πόλη - φάντασμα".