«Τα προβλήματα θα επιλυθούν με ενότητα, συνεννόηση, σύνεση» - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

«Τα προβλήματα θα επιλυθούν με ενότητα, συνεννόηση, σύνεση»

Τα προβλήματα θα επιλυθούν ταχύτερα και με μικότερο κόστος, με ενότητα, συνεννόηση και σύνεση, διεμήνυσε ο Λουκάς Παπαδήμος στις πρώτες του δηλώσεις από το Προεδρικό Μέγαρο και λίγο μετά την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης που έλαβε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Στη δήλωσή του αναφέρει:
"Αποδέχθηκα την εντολή του Προέδρου της Δημοκρατίας μετά από...
πρόταση των πολιτικών αρχηγών να σχηματίσω κυβέρνηση ευρύτερης συνεραγσίας. Επειδή πιστεύω ότι όλοι πρέπει να συμβάλουμε στην αντιμετώπιση της κρίσης και ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας. Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠτΔ και τους πολιτικούς αρχηγούς για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Η τιμή είναι μεγάλη και η ευθύνη ακόμη μεγαλύτερη. Δεν είμαι πολιτικός αλλά έχω αφιερώσει το μεγαλύτερο τμήμα της ζώης μου στην άσκηση οικονομικής πολιτικής στην Ελλλάδα και την Ευρώπη. Η ελληνική οικονομία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα παρά τις μεγάλες προσπάθειες που έχουν γίνει.

Η Ελλάδα είναι σε κρίσιμο σταυροδρόμι. Οι επιλογές που θα γίνουνς ως προς την πορεία της θα έχουν καθοριστική σημασία για την ευημερία του ελληνικού λαού. Η πορερία δεν θα είναι εύκολη. Αλλλα τα προβλήματα είμαι πεπεισμένος ότι θα επιλυθούν. Και θα επιλυθούν ταχύτερα με μικρότερο κόστος. Με ενότητα, συνεννόηση, σύνεση."

Bookmark and Share