Μέσα σε δύο χρόνια έχτισε στόλο από 29 δεξαμενόπλοια(!), με μέσο όρο ηλικίας τα 5,2 έτη..
Ενισχύει το στόλο της και μεγαλουργεί. Έχει καταφέρει μέσα σε λιγότερο από μία δεκαετία, όσα λίγοι θα τολμούσαν κι ακόμα πιο λίγοι θα πετύχαιναν. Ο λόγος για την σύγχρονη «Μπουμπουλίνα», Αγγελική Φράγκου, που βρίσκεται στο τιμόνι τριών ναυτιλιακών εταιρειών, εισηγμένων στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, και μιας..ακόμα μεγάλης εταιρείας logistics στην Νότιο Αμερική. Μπορεί η ναυτιλιακή βιομηχανία να παλεύει με τα κύματα, και η υπερπροσφορά πλοίων σε συνδυασμό με την κατρακύλα των τιμών στα ναύλα, να μην δίνει περιθώρια ανάσας στους εφοπλιστές, αλλά αυτό δεν εμποδίζει την Χιώτισσα «καπετάνισσα» από το να χαράζει τη δική της ρότα.
Τη στιγμή που πολλοί παγκοσμίου φήμης εφοπλιστές δυσκολεύονται να ρυθμίσουν τις οφειλές τους με τις τράπεζες και αναγκάζονται να ακυρώνουν ή να τροποποιούν παραγγελίες για νέα πλοία, η 46χρονη επιχειρηματίας, προχωρά στην ενίσχυση του στόλου της Navios Maritime Acquisition, με τρία νεότευκτα δεξαμενόπλοια.
Τα υπό ναυπήγηση MR2 product tankers, αναμένεται να παραληφθούν στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του 2014.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 106,5 εκατ. δολ. Τον Ιανουάριο πρόσθεσε στο στόλο της Navios Maritime Acquisition ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο. Πρόκειται για το «Nave Estella», ένα LR1 product tanker, μεταφορικής ικανότητας 75.000 dwt.Το πλοίο ναυλώθηκε αμέσως με μέσο ναύλο τα 11.850 δολ. για τρία χρόνια, με οψιόν για δύο ακόμη χρόνια. Τα 4 αυτά πλοία έρχονται να προστεθούν στα εννέα που απόκτησε κατά την περυσινή χρονιά.
Λόγω της αλματώδους μεγέθυνσης του στόλου της,πέτυχε για το σύνολο του 2011, έσοδα ύψους 121,9 εκατ. δολ., έναντι μόλις 33,6 εκατ. δολ. το 2010. Στο τέταρτο τρίμηνο του 2011, η Navios Acquisition εμφάνισε έσοδα 39,7 εκατ. δολ., αυξημένα κατά 56,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 2,5 εκατ. δολ., έναντι ζημιών 4,4 εκατ. δολ.
Ειδικότερα, σήμερα, ο στόλος της Navios Acquisitions αποτελείται από 15 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων επτά είναι VLCC και οκτώ δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου (product tankers), ενώ σε αυτά θα προστεθούν και 14 υπό ναυπήγηση product tankers.
Εκτός από τα δεξαμενόπλοια, η Φράγκου δραστηριοποιείται και στο ξηρό φορτίο με τις εισηγμένες Navios Holdings και Νavios Partners.
Η τελευταία διαθέτει στόλο από 18 πλοία ξηρού φορτίου και πέτυχε για το σύνολο του 2011 αύξηση 18,8% στα έσοδα, στα 50,5 εκατ. δολάρια.
Η Αγγελική Φράγκου φιγουράρει στις 50 πιο ισχυρές γυναίκες του κόσμου, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune. Στους 61 εφοπλιστές με το μεγαλύτερο ελληνόκτητο στόλο, έχει αναρριχηθεί στην πέμπτη θέση, και αποτελεί τη μοναδική γυναίκα ανάμεσα σε έναν αμιγώς ανδροκρατούμενο κλάδο.
Who is Who
Μία από τις δύο κόρες του Χιώτη εφοπλιστή Νικόλαου Φράγκου, ο οποίος μαζί με τον Νίκο Μουνδρέα, έχει εδώ και σχεδόν 50 χρόνια μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές ναυτιλιακές, την «Good Faith».
Αδερφός της ο Γιάννης Φράγκος, που απασχόλησε τα μέσα με το επεισοδιακό διαζύγιο με την πρώην σύζυγό του Κλέλια, αδελφή του επίσης εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου! Η Αγγελική, σπούδασε ηλεκτρολόγος μηχανολόγος στο πανεπιστήμιο της Columbia.
Πριν ασχοληθεί με τη «θάλασσα», εργάστηκε ως αναλύτρια στην Republic National Bank της Νέας Υόρκης, ενώ διετέλεσε και μέλος σε διοικητικά συμβούλια ελληνικών τραπεζών (Emporiki, Marfin, Proton). Το 2004 έκανε το ντεμπούτο της στον Nasdaq μέσω της International Shipping Enterprises (ISE).
Λίγο αργότερα εξαγόρασε από την οικογένεια Δαυίδ (Coca Cola, Frigoglass) τη ναυτιλιακή εταιρεία Navios.
Έναν χρόνο μετά την έβαλε στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, έχοντας αντλήσει μέχρι σήμερα 3,5 δισ. ευρώ...
Τη στιγμή που πολλοί παγκοσμίου φήμης εφοπλιστές δυσκολεύονται να ρυθμίσουν τις οφειλές τους με τις τράπεζες και αναγκάζονται να ακυρώνουν ή να τροποποιούν παραγγελίες για νέα πλοία, η 46χρονη επιχειρηματίας, προχωρά στην ενίσχυση του στόλου της Navios Maritime Acquisition, με τρία νεότευκτα δεξαμενόπλοια.
Τα υπό ναυπήγηση MR2 product tankers, αναμένεται να παραληφθούν στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του 2014.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 106,5 εκατ. δολ. Τον Ιανουάριο πρόσθεσε στο στόλο της Navios Maritime Acquisition ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο. Πρόκειται για το «Nave Estella», ένα LR1 product tanker, μεταφορικής ικανότητας 75.000 dwt.Το πλοίο ναυλώθηκε αμέσως με μέσο ναύλο τα 11.850 δολ. για τρία χρόνια, με οψιόν για δύο ακόμη χρόνια. Τα 4 αυτά πλοία έρχονται να προστεθούν στα εννέα που απόκτησε κατά την περυσινή χρονιά.
Λόγω της αλματώδους μεγέθυνσης του στόλου της,πέτυχε για το σύνολο του 2011, έσοδα ύψους 121,9 εκατ. δολ., έναντι μόλις 33,6 εκατ. δολ. το 2010. Στο τέταρτο τρίμηνο του 2011, η Navios Acquisition εμφάνισε έσοδα 39,7 εκατ. δολ., αυξημένα κατά 56,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 2,5 εκατ. δολ., έναντι ζημιών 4,4 εκατ. δολ.
Ειδικότερα, σήμερα, ο στόλος της Navios Acquisitions αποτελείται από 15 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων επτά είναι VLCC και οκτώ δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου (product tankers), ενώ σε αυτά θα προστεθούν και 14 υπό ναυπήγηση product tankers.
Εκτός από τα δεξαμενόπλοια, η Φράγκου δραστηριοποιείται και στο ξηρό φορτίο με τις εισηγμένες Navios Holdings και Νavios Partners.
Η τελευταία διαθέτει στόλο από 18 πλοία ξηρού φορτίου και πέτυχε για το σύνολο του 2011 αύξηση 18,8% στα έσοδα, στα 50,5 εκατ. δολάρια.
Η Αγγελική Φράγκου φιγουράρει στις 50 πιο ισχυρές γυναίκες του κόσμου, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune. Στους 61 εφοπλιστές με το μεγαλύτερο ελληνόκτητο στόλο, έχει αναρριχηθεί στην πέμπτη θέση, και αποτελεί τη μοναδική γυναίκα ανάμεσα σε έναν αμιγώς ανδροκρατούμενο κλάδο.
Who is Who
Μία από τις δύο κόρες του Χιώτη εφοπλιστή Νικόλαου Φράγκου, ο οποίος μαζί με τον Νίκο Μουνδρέα, έχει εδώ και σχεδόν 50 χρόνια μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές ναυτιλιακές, την «Good Faith».
Αδερφός της ο Γιάννης Φράγκος, που απασχόλησε τα μέσα με το επεισοδιακό διαζύγιο με την πρώην σύζυγό του Κλέλια, αδελφή του επίσης εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου! Η Αγγελική, σπούδασε ηλεκτρολόγος μηχανολόγος στο πανεπιστήμιο της Columbia.
Πριν ασχοληθεί με τη «θάλασσα», εργάστηκε ως αναλύτρια στην Republic National Bank της Νέας Υόρκης, ενώ διετέλεσε και μέλος σε διοικητικά συμβούλια ελληνικών τραπεζών (Emporiki, Marfin, Proton). Το 2004 έκανε το ντεμπούτο της στον Nasdaq μέσω της International Shipping Enterprises (ISE).
Λίγο αργότερα εξαγόρασε από την οικογένεια Δαυίδ (Coca Cola, Frigoglass) τη ναυτιλιακή εταιρεία Navios.
Έναν χρόνο μετά την έβαλε στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, έχοντας αντλήσει μέχρι σήμερα 3,5 δισ. ευρώ...