Μείωση κερδών ...ακόμη και για το Facebook - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Μείωση κερδών ...ακόμη και για το Facebook

Αρνητική έκπληξη αποτελεί για την Wall Street η μείωση κερδών και η σημαντική επιβράδυνση εσόδων που ανακοίνωσε το Facebook για το πρώτο τρίμηνο του έτους και μάλιστα μόλις λίγες εβδομάδες προτού προχωρήσει στην πολυσυζητημένη δημόσια εγγραφή του, την μεγαλύτερη για τον κλάδο του Internet.
  • Παρά τους 900 εκατομμύρια(!) ενεργούς χρήστες..
Η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που... T   ιδρύθηκε από τον Mark Zuckerberg στους κοιτώνες του Harvard, ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε τους 900 εκατ. ενεργούς χρήστες, ενώ το προσωπικό της αυξήθηκε από 1.100 εργαζόμενους στους 3.539 εργαζόμενους τους τελευταίους 12 μήνες. Οι δαπάνες της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν στο 12μηνο, ενώ όμως τα έσοδα αυξήθηκαν την ίδια περίοδο κατά 45%. Σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2011, τα έσοδα του Facebook μειώθηκαν κατά 6%. Τα κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν κατά 12% στα 205 εκατ. δολ. στο τρίμηνο, έναντι 233 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Η διοίκηση του Facebook υποστηρίζει πως είθισται κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους να υποχωρούν τα διαφημιστικά έσοδα. Οι αναλυτές όμως, κάνουν λόγο για αρνητική έκπληξη. «Ήταν μεγαλύτερη επιβράδυνση από ότι θα περιμέναμε», δήλωσε ο Brian Wieser της Pivotal Research Group. Είναι άλλωστε, εμφανές ότι η μείωση των τιμών στην διαφήμιση κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά έπληξε τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης.

«Πιστεύουμε ότι το Facebook βρίσκεται σε μία μεταβατική φάση που μπορεί να συνεχιστεί και το επόμενο τρίμηνο», δήλωσε η Debra Williamson της eMarketer και συμπλήρωσε: «To Facebook κάνει τώρα συντονισμένες προσπάθειες να αντλήσει περισσότερα διαφημιστικά έσοδα και προσφάτως παρουσίασε νέα διαφημιστικά προϊόντα. Ακόμη δεν έχουμε δει τον αντίκτυπό τους».

Σε μερικές εβδομάδες πάντως,, το Facebook προχωρά στην δημόσια εγγραφή του με στόχο άντλησης 5 δισ. δολ. «Το μεγαλύτερο θέμα είναι ότι αντιλαμβανόμαστε πως δεν θα είναι τόσο εύκολο για το Facebook με τη δημόσια εγγραφή» υποστηρίζει και ο Jeff Sica της SICA Wealth Management.
Bookmark and Share