Κόντρα στην τάση που θέλει τις αεροπορικές εταιρείες να εγκαταλείπουν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης κινούνται οι Κυπριακές Αερογραμμές (Cyprus Airways), που όχι απλά πυκνώνουν τα δρομολόγια από και προς Αθήνα, αλλά παράλληλα συνδέουν -από χθες- την πόλη και με τη Ρόδο και το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή, η κυπριακή εταιρεία εξετάζει και το ενδεχόμενο... άμεσης δρομολόγησης ναυλωμένων πτήσεων (τσάρτερ) για τη σύνδεση της πόλης με το εξωτερικό, όπως γνωστοποίησε σήμερα, στη διάρκεια παρουσίασης στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος του αερομεταφορέα, Σταύρος Σταύρου.
«Δεν ξέρω ποιοι μιλάνε για υποβάθμιση του αεροδρομίου ‘'Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης, αλλά εμείς δηλώνουμε σταθερά το ''παρών'', με νέα επέκταση εσωτερικών δρομολογίων», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Σταύρου και πρόσθεσε ότι οι πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα αυξήθηκαν από χθες σε τρεις εβδομαδιαίως (προστίθεται μία), ενώ παράλληλα εγκαινιάστηκε μία πτήση καθημερινώς από/προς Ηράκλειο και τρεις εβδομαδιαίως από/προς Ρόδο (κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο).
Ο κ.Σταύρου επισήμανε ακόμη ότι, με τη συγκεκριμένη επέκταση δρομολογίων, οι Κυπριακές Αερογραμμές ουσιαστικά χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης ως βάση, γεγονός που δημιουργεί περιθώρια για τη δρομολόγηση και πτήσεων τσάρτερ από προορισμούς του εξωτερικού «άμεσα, με την πρώτη ευκαιρία».
Μάλιστα, όπως διευκρίνισε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Χρήστος Αγαπίου, ήδη από χθες το βράδυ διανυκτερεύει στη Θεσσαλονίκη ένα σκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών, που είναι διαθέσιμο για πτήσεις τσάρτερ, αμέσως μόλις οι τουριστικοί πράκτορες «είναι έτοιμοι να στείλουν κόσμο στην πόλη».
Σύμφωνα με τον διευθυντή Ελλάδος της εταιρείας, Γεώργιο Αντώναρο, τα ναύλα της Cyprus για όλα τα δρομολόγια παραμένουν ανταγωνιστικά, αφού ξεκινούν από 10 ευρώ (απλή μετάβαση συν φόροι και επίναυλοι καυσίμων) για τα δρομολόγια από/προς Αθήνα και στα 20 ευρώ (συν φόροι και επίναυλοι) για εκείνα προς Ρόδο και Ηράκλειο.
Την ικανοποίησή τους για την έναρξη των νέων δρομολογίων της Cyprus, που περιορίζουν την αεροπορική ...μοναξιά της Θεσσαλονίκης, εξέφρασαν οι πρόεδροι της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Βύρων Θεολόγης και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, Μιχάλης Ζορπίδης. Ο μεν πρώτος ευχαρίστησε τη διοίκηση της Cyprus και για το γεγονός ότι δίνει προμήθειες στους τουριστικούς πράκτορες (σε αντίθεση, όπως είπε, με την Olympic Air, που γνωστοποίησε ότι τις μηδενίζει από 1/2/2013), ο δε δεύτερος επισήμανε ότι, «δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά για τη Θεσσαλονίκη, η οποία είναι απομονωμένη [όχι μόνο από τον αέρα, αλλά] και από τη θάλασσα και από την ξηρά».
πηγή Αγγελιοφόρος
Την ίδια στιγμή, η κυπριακή εταιρεία εξετάζει και το ενδεχόμενο... άμεσης δρομολόγησης ναυλωμένων πτήσεων (τσάρτερ) για τη σύνδεση της πόλης με το εξωτερικό, όπως γνωστοποίησε σήμερα, στη διάρκεια παρουσίασης στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος του αερομεταφορέα, Σταύρος Σταύρου.
«Δεν ξέρω ποιοι μιλάνε για υποβάθμιση του αεροδρομίου ‘'Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης, αλλά εμείς δηλώνουμε σταθερά το ''παρών'', με νέα επέκταση εσωτερικών δρομολογίων», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Σταύρου και πρόσθεσε ότι οι πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα αυξήθηκαν από χθες σε τρεις εβδομαδιαίως (προστίθεται μία), ενώ παράλληλα εγκαινιάστηκε μία πτήση καθημερινώς από/προς Ηράκλειο και τρεις εβδομαδιαίως από/προς Ρόδο (κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο).
Ο κ.Σταύρου επισήμανε ακόμη ότι, με τη συγκεκριμένη επέκταση δρομολογίων, οι Κυπριακές Αερογραμμές ουσιαστικά χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης ως βάση, γεγονός που δημιουργεί περιθώρια για τη δρομολόγηση και πτήσεων τσάρτερ από προορισμούς του εξωτερικού «άμεσα, με την πρώτη ευκαιρία».
Μάλιστα, όπως διευκρίνισε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Χρήστος Αγαπίου, ήδη από χθες το βράδυ διανυκτερεύει στη Θεσσαλονίκη ένα σκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών, που είναι διαθέσιμο για πτήσεις τσάρτερ, αμέσως μόλις οι τουριστικοί πράκτορες «είναι έτοιμοι να στείλουν κόσμο στην πόλη».
Σύμφωνα με τον διευθυντή Ελλάδος της εταιρείας, Γεώργιο Αντώναρο, τα ναύλα της Cyprus για όλα τα δρομολόγια παραμένουν ανταγωνιστικά, αφού ξεκινούν από 10 ευρώ (απλή μετάβαση συν φόροι και επίναυλοι καυσίμων) για τα δρομολόγια από/προς Αθήνα και στα 20 ευρώ (συν φόροι και επίναυλοι) για εκείνα προς Ρόδο και Ηράκλειο.
Την ικανοποίησή τους για την έναρξη των νέων δρομολογίων της Cyprus, που περιορίζουν την αεροπορική ...μοναξιά της Θεσσαλονίκης, εξέφρασαν οι πρόεδροι της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Βύρων Θεολόγης και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, Μιχάλης Ζορπίδης. Ο μεν πρώτος ευχαρίστησε τη διοίκηση της Cyprus και για το γεγονός ότι δίνει προμήθειες στους τουριστικούς πράκτορες (σε αντίθεση, όπως είπε, με την Olympic Air, που γνωστοποίησε ότι τις μηδενίζει από 1/2/2013), ο δε δεύτερος επισήμανε ότι, «δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά για τη Θεσσαλονίκη, η οποία είναι απομονωμένη [όχι μόνο από τον αέρα, αλλά] και από τη θάλασσα και από την ξηρά».
πηγή Αγγελιοφόρος