Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες παραδέχθηκαν ότι παρουσιάζουν εσφαλμένα στοιχεία με τη -δήθεν- μειωμένη κατανάλωση καυσίμων των οχημάτων τους!!
Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες παραδέχθηκαν ότι είχαν παρουσιάσει εσφαλμένα στοιχεία ως προς την κατανάλωση καυσίμων των οχημάτων τους.Προηγήθηκε η σχετική απόφαση από την αμερικανική... Επιτροπή Προστασίας του Περιβάλλοντος η οποία έκρινε ότι στα αυτοκίνητα Kia και Hyundai από το 2011 μέχρι και τα μοντέλα για το 2013, παρουσιαζόταν υπερτιμημένη οικονομία καυσίμων.
Το πρακτορείο Reuters κάνει λόγο για «πλήγμα αξιοπιστίας» στις δύο εταιρείες και αναφέρει πως το brand name και των δύο εταιρειών θα χρειαστεί τουλάχιστον μία δεκαετία για να ανακτηθεί.
Οι δύο μετοχές κατέγραψαν ελεύθερη πτώση 7% στην κορεατική αγορά, ενώ μόνο για τη Hyundai η μείωση της κεφαλαιοποίησης υπολογίζεται στα 3,1 δισ. δολ. μέσα σε μία συνεδρίαση.
Οι επενδυτές ανησυχούν για το ύψος των αποζημιώσεων που θα κληθούν να δώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 1 εκατ. πελάτες τους. Αναλυτές αναφέρουν ότι το κόστος για τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να ανέλθει σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ενώ κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο μεμονωμένων αγωγών από πελάτες.
Η ίδια η Hyundai πάντως αναφέρει πως το λάθος έγινε μόνο στις πωλήσεις που αφορούν στη Βόρειο Αμερική. «Όλα τα αυτοκίνητα Hyundai που πουλήθηκαν σε άλλες περιοχές του κόσμου έχουν τα σωστά στοιχεία ως προς την αξιολόγηση για την οικονομία καυσίμων» υποστηρίζει η εταιρεία..
- Το πρακτορείο Reuters κάνει λόγο ήδη για «πλήγμα αξιοπιστίας» στις δύο εταιρείες και αναφέρει πως το brand name και των δύο εταιρειών θα χρειαστεί τουλάχιστον μία δεκαετία για να ανακτηθεί.
Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες παραδέχθηκαν ότι είχαν παρουσιάσει εσφαλμένα στοιχεία ως προς την κατανάλωση καυσίμων των οχημάτων τους.Προηγήθηκε η σχετική απόφαση από την αμερικανική... Επιτροπή Προστασίας του Περιβάλλοντος η οποία έκρινε ότι στα αυτοκίνητα Kia και Hyundai από το 2011 μέχρι και τα μοντέλα για το 2013, παρουσιαζόταν υπερτιμημένη οικονομία καυσίμων.
Το πρακτορείο Reuters κάνει λόγο για «πλήγμα αξιοπιστίας» στις δύο εταιρείες και αναφέρει πως το brand name και των δύο εταιρειών θα χρειαστεί τουλάχιστον μία δεκαετία για να ανακτηθεί.
Οι δύο μετοχές κατέγραψαν ελεύθερη πτώση 7% στην κορεατική αγορά, ενώ μόνο για τη Hyundai η μείωση της κεφαλαιοποίησης υπολογίζεται στα 3,1 δισ. δολ. μέσα σε μία συνεδρίαση.
Οι επενδυτές ανησυχούν για το ύψος των αποζημιώσεων που θα κληθούν να δώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 1 εκατ. πελάτες τους. Αναλυτές αναφέρουν ότι το κόστος για τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να ανέλθει σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ενώ κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο μεμονωμένων αγωγών από πελάτες.
Η ίδια η Hyundai πάντως αναφέρει πως το λάθος έγινε μόνο στις πωλήσεις που αφορούν στη Βόρειο Αμερική. «Όλα τα αυτοκίνητα Hyundai που πουλήθηκαν σε άλλες περιοχές του κόσμου έχουν τα σωστά στοιχεία ως προς την αξιολόγηση για την οικονομία καυσίμων» υποστηρίζει η εταιρεία..