Το 2012 στην Κίνα παρήχθησαν 17,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα 18,9 εκατομμύρια της Ευρώπης.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, τα νούμερα αυτά θα γίνουν φέτος 19,6 και 18,3 εκατομμύρια για Κίνα και Ευρώπη!
Η αλήθεια είναι πως η Ευρώπη περνάει δύσκολα. Δεν είναι σε φόρμα σε οικονομικό επίπεδο. Από την άλλη, η Κίνα βρίσκεται στο... ζενίθ της ανάπτυξής της. Είναι λοιπόν λογικό πως θα έφτανε κάποτε η στιγμή που η Κίνα θα προσπερνούσε την Ευρώπη και στον τομέα των αυτοκινήτων. Βέβαια, ο βιομηχανικός οργασμός αλλά και η αύξηση της ζήτησης θα έφερναν την Κίνα μπροστά ακόμα και αν η Ευρώπη δεν αντιμετώπιζε προβλήματα.
Αυτό υποστηρίζουν 5 εταιρείες προβλέψεων στις οποίες περιλαμβάνονταν οι HIS, LMC Auto και PwC consultancies καθώς και τράπεζες όπως η UBS και Credit Suisse. Πιο συγκεκριμένα, το 2012 στην Κίνα παρήχθησαν 17,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα 18,9 εκατομμύρια της Ευρώπης. Σύμφωνα λοιπόν με τις προβλέψεις, τα νούμερα θα γίνουν 19,6 και 18,3 εκατομμύρια για Κίνα και Ευρώπη.
Στα παραπάνω νούμερα υπολογίστε πως στα νούμερα της Ευρώπης συμπεριλαμβάνονται η αναπτυσσόμενη Ρωσία και η, όχι και τόσο ευρωπαϊκή, Τουρκία.
Επιπρόσθετα, υπολογίστε ότι μέρος της παραγωγής στην Κίνα αφορά ευρωπαίους κατασκευαστές, όπως το VW Group, η BMW, η GM που έχουν καταφύγει εκεί λόγω του μειωμένου κόστους.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, τα νούμερα αυτά θα γίνουν φέτος 19,6 και 18,3 εκατομμύρια για Κίνα και Ευρώπη!
Η αλήθεια είναι πως η Ευρώπη περνάει δύσκολα. Δεν είναι σε φόρμα σε οικονομικό επίπεδο. Από την άλλη, η Κίνα βρίσκεται στο... ζενίθ της ανάπτυξής της. Είναι λοιπόν λογικό πως θα έφτανε κάποτε η στιγμή που η Κίνα θα προσπερνούσε την Ευρώπη και στον τομέα των αυτοκινήτων. Βέβαια, ο βιομηχανικός οργασμός αλλά και η αύξηση της ζήτησης θα έφερναν την Κίνα μπροστά ακόμα και αν η Ευρώπη δεν αντιμετώπιζε προβλήματα.
Αυτό υποστηρίζουν 5 εταιρείες προβλέψεων στις οποίες περιλαμβάνονταν οι HIS, LMC Auto και PwC consultancies καθώς και τράπεζες όπως η UBS και Credit Suisse. Πιο συγκεκριμένα, το 2012 στην Κίνα παρήχθησαν 17,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα 18,9 εκατομμύρια της Ευρώπης. Σύμφωνα λοιπόν με τις προβλέψεις, τα νούμερα θα γίνουν 19,6 και 18,3 εκατομμύρια για Κίνα και Ευρώπη.
Στα παραπάνω νούμερα υπολογίστε πως στα νούμερα της Ευρώπης συμπεριλαμβάνονται η αναπτυσσόμενη Ρωσία και η, όχι και τόσο ευρωπαϊκή, Τουρκία.
Επιπρόσθετα, υπολογίστε ότι μέρος της παραγωγής στην Κίνα αφορά ευρωπαίους κατασκευαστές, όπως το VW Group, η BMW, η GM που έχουν καταφύγει εκεί λόγω του μειωμένου κόστους.