Οι αποκρατικοποιήσεις της ΔΕΠΑ και του ΔΕΣΠΑ θα είναι, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, οι πρώτες μεγάλες αποκρατικοποιήσεις που θα ολοκληρωθούν έως τον ερχόμενο Απρίλιο.
Για τη ΔΕΠΑ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι... υπάρχει ισχυρό ρωσικό ενδιαφέρον. Το ποσό που φέρεται να προσφέρουν οι Ρώσοι για την ελληνική εταιρεία φυσικού αερίου αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ.
Εντός του Απριλίου το ταμείο αποκρατικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) δεσμεύεται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί άλλες τρεις αποκρατικοποιήσεις: Του ΟΠΑΠ, των παραθαλάσσιων εκτάσεων στο Αφάντου της Ρόδου, αλλά και των έξι ακινήτων σε ευρωπαϊκές πόλεις που ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο.
Ειδικά για τον ΟΠΑΠ, τα σχήματα που θα διεκδικήσουν το 33% του Οργανισμού, υποβάλλοντας στις 5 Απριλίου δεσμευτικές προσφορές, αναμένεται να είναι τρία ή τέσσερα, παρά το γεγονός ότι στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού έχουν περάσει επτά κοινοπραξίες.
Με την ολοκλήρωση των παραπάνω αποκρατικοποιήσεων θα ξεκινήσουν άλλες έντεκα, με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Η πρώτη θα είναι κατά πιθανότητα εκείνη της ΕΥΑΘ, ενώ θα ακολουθήσουν η ΛΑΡΚΟ, τα περιφερειακά αεροδρόμια, το Ελληνικό, η έκταση του Αστέρα Βουλιαγμένης, τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, τα ΕΛΤΑ, η ΔΕΗ και τα ΕΛΠΕ
Για τη ΔΕΠΑ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι... υπάρχει ισχυρό ρωσικό ενδιαφέρον. Το ποσό που φέρεται να προσφέρουν οι Ρώσοι για την ελληνική εταιρεία φυσικού αερίου αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ.
Εντός του Απριλίου το ταμείο αποκρατικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) δεσμεύεται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί άλλες τρεις αποκρατικοποιήσεις: Του ΟΠΑΠ, των παραθαλάσσιων εκτάσεων στο Αφάντου της Ρόδου, αλλά και των έξι ακινήτων σε ευρωπαϊκές πόλεις που ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο.
Ειδικά για τον ΟΠΑΠ, τα σχήματα που θα διεκδικήσουν το 33% του Οργανισμού, υποβάλλοντας στις 5 Απριλίου δεσμευτικές προσφορές, αναμένεται να είναι τρία ή τέσσερα, παρά το γεγονός ότι στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού έχουν περάσει επτά κοινοπραξίες.
Με την ολοκλήρωση των παραπάνω αποκρατικοποιήσεων θα ξεκινήσουν άλλες έντεκα, με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Η πρώτη θα είναι κατά πιθανότητα εκείνη της ΕΥΑΘ, ενώ θα ακολουθήσουν η ΛΑΡΚΟ, τα περιφερειακά αεροδρόμια, το Ελληνικό, η έκταση του Αστέρα Βουλιαγμένης, τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, τα ΕΛΤΑ, η ΔΕΗ και τα ΕΛΠΕ