Κι όμως, το Facebook έχει αρχίσει να... κουράζει.
Οσο κι αν αυτό ακούγεται παράξενο για το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, γεγονός είναι ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες του επιλέγουν να κάνουν... διάλειμμα από την υπηρεσία για μικρό ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αυτό προκύπτει από μελέτη του... Pew Research Center για τη συμπεριφορά όσων συνδέονται στον λογαριασμό τους τουλάχιστον μια φορά τον μήνα -θεωρούνται δηλαδή ενεργοί χρήστες.
Εξι στους δέκα (61%) όσων συμμετείχαν σε τηλεφωνική έρευνα απάντησαν ότι κάνουν τακτικά διακοπές από το facebook, νιώθοντας την ανάγκη να απέχουν, είτε γιατί δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν (21%), είτε γιατί συνειδητοποιούν ότι η ενασχόλησή της με το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στο Internet είναι τελικά χάσιμο χρόνου (10%).
Υπάρχουν και εκείνοι που λένε ότι απέχουν αφού συνειδητοποίησαν ότι ξόδευαν πολύ χρόνο online (8%), σε μια προσπάθεια απεξάρτησής τους. Επίσης, ένας στους δέκα απάντησε ότι οι αρνητικές ειδήσεις, τα σχόλια και τα κουτσομπολιά από φίλους λειτουργούν πλέον αποτρεπτικά.
Οσο κι αν αυτό ακούγεται παράξενο για το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, γεγονός είναι ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες του επιλέγουν να κάνουν... διάλειμμα από την υπηρεσία για μικρό ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αυτό προκύπτει από μελέτη του... Pew Research Center για τη συμπεριφορά όσων συνδέονται στον λογαριασμό τους τουλάχιστον μια φορά τον μήνα -θεωρούνται δηλαδή ενεργοί χρήστες.
Εξι στους δέκα (61%) όσων συμμετείχαν σε τηλεφωνική έρευνα απάντησαν ότι κάνουν τακτικά διακοπές από το facebook, νιώθοντας την ανάγκη να απέχουν, είτε γιατί δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν (21%), είτε γιατί συνειδητοποιούν ότι η ενασχόλησή της με το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στο Internet είναι τελικά χάσιμο χρόνου (10%).
Υπάρχουν και εκείνοι που λένε ότι απέχουν αφού συνειδητοποίησαν ότι ξόδευαν πολύ χρόνο online (8%), σε μια προσπάθεια απεξάρτησής τους. Επίσης, ένας στους δέκα απάντησε ότι οι αρνητικές ειδήσεις, τα σχόλια και τα κουτσομπολιά από φίλους λειτουργούν πλέον αποτρεπτικά.