Στη δημοπράτηση της σύνδεσης του Νέου Προβλήτα του Λιμένα της Αλεξανδρούπολης με την κύρια σιδηροδρομική γραμμή προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ.
Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, το έργο θα έχει προϋπολογισμό 4.000.000 ευρώ και προθεσμία ολοκλήρωσης... 12 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Αν και πρόκειται για σχετικά μικρό έργο, η σημασία του είναι μεγάλη, καθώς αποτελεί σημαντική αναπτυξιακή παρέμβαση όχι μόνο για τη Θράκη αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα, καθώς είναι γνωστό το ενδιαφέρον που αναπτύσσεται τον τελευταίο καιρό για τις εμπορευματικές μεταφορές μέσω του σιδηροδρόμου.
Το έργο αναβαθμίζει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και ισχυροποιεί τη θέση της χώρας ως εισόδου των εμπορευματικών μεταφορών προς την Ευρώπη, καθώς θέτει τις βάσεις για την παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου, κάτι που αναμένεται να μειώσει το κόστος αλλά και τον χρόνο των μεταφορών.
Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, η νέα σύνδεση θα αυξήσει την εμπορευματική κίνηση και ως εκ τούτου θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας.
Η εταιρεία μάλιστα στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, πρότεινε την ένταξη του έργου στην 5η Προγραμματική Περίοδο 2014-2020.
Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, το έργο θα έχει προϋπολογισμό 4.000.000 ευρώ και προθεσμία ολοκλήρωσης... 12 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Αν και πρόκειται για σχετικά μικρό έργο, η σημασία του είναι μεγάλη, καθώς αποτελεί σημαντική αναπτυξιακή παρέμβαση όχι μόνο για τη Θράκη αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα, καθώς είναι γνωστό το ενδιαφέρον που αναπτύσσεται τον τελευταίο καιρό για τις εμπορευματικές μεταφορές μέσω του σιδηροδρόμου.
Το έργο αναβαθμίζει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και ισχυροποιεί τη θέση της χώρας ως εισόδου των εμπορευματικών μεταφορών προς την Ευρώπη, καθώς θέτει τις βάσεις για την παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου, κάτι που αναμένεται να μειώσει το κόστος αλλά και τον χρόνο των μεταφορών.
Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, η νέα σύνδεση θα αυξήσει την εμπορευματική κίνηση και ως εκ τούτου θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας.
Η εταιρεία μάλιστα στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, πρότεινε την ένταξη του έργου στην 5η Προγραμματική Περίοδο 2014-2020.