Στη διαφήμιση απεικονίζεται ένα αγόρι να κλαίει, με τη λεζάντα να αναφέρει: «Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι».
Λίγες ημέρες μετά την προκλητική αφίσα-διαφήμιση που δημιούργησε ένα ψυχαγωγικό πάρκο στη Σουηδία παροτρύνοντας τους Σουηδούς να μην ...επισκεφθούν την Κρήτη, η εταιρεία προσπαθεί να ρίξει τους τόνους, μετά τον σάλο που προκάλεσε, επισημαίνοντας ότι «το μήνυμα της διαφήμισης παρερμηνεύτηκε».
Στη διαφήμιση απεικονίζεται ένα αγόρι να κλαίει, με τη λεζάντα να αναφέρει: «Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι».
«Λυπούμαστε που η διαφημιστική μας εκστρατεία έτυχε τέτοιας υποδοχής, αλλά ταυτόχρονα θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι το μήνυμα της διαφήμισης παρερμηνεύτηκε. Δεν πρόκειται για καμπάνια που υποτιμά την Κρήτη», διευκρινίζει στην «Ελλάδα Αύριο» ο αντιπρόεδρος της εταιρείας.
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε για το θέμα το υπουργείο Τουρισμού, η υπουργός κ. Ολγα Κεφαλογιάννη ανέφερε: «Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη».