Η απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΟ φέρνει απρόβλεπτες αναταράξεις για ιδιώτες και Δημόσιο...
Στα «χαρακώματα» βρίσκονται οι..
ιδιοκτήτες Ιδιωτικών ΚΤΕΟ μετά την παράταση που δόθηκε στα Δημόσια ΚΤΕΟ -μέχρι την 4η Ιουλίου 2013- ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και μέσω επιστολής στο Υπουργείο Μεταφορών προειδοποιούν πως αν κάποιο Δημόσιο ΚΤΕΟ λειτουργήσει χωρίς να πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου τότε οι ο διευθυντής αλλά και οι υπάλληλοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με το νόμο και τον τοπικό εισαγγελέα ενώ οι έλεγχοι που θα έχουν πραγματοποιηθεί θα ακυρωθούν!
Αλλωστε από τα 58 Δημόσια ΚΤΕΟ μόλις το 10% πληροί τις προδιαγραφές που ορίζει η νομοθεσία και αφορούν στις μονάδες στη Μακεδονία, τη Δυτική Ελλάδα και την Κοζάνη...
Μεγαλεπήβολα σχέδια των ιδιωτικών ΚΤΕΟ
Σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα από τα πέντε δημόσια ΚΤΕΟ της Αθήνας δεν λειτουργεί κανένα, ενώ σε πανελλαδικό επίπεδο λειτουργούν μόλις τρία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η παράταση που δόθηκε από το Υπουργείο, είναι πιο πολύ για να ρίξει στάχτη στα μάτια ... κάποιων και όχι για να επαναφέρει και πάλι στο προσκήνιο τα Δημόσια ΚΤΕΟ. Κάτι που επιθυμεί, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές και η τρόικα, η οποία θεωρεί ότι και με αυτή την απελευθέρωση της αγοράς θα είναι προς όφελος του καταναλωτή. Επιθυμία που σαφώς και είναι βούτυρο στο ψωμί για τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ που έχουν μεγαλεπήβολα σχέδια επενδύσεων για την πανελλαδική τους επέκταση.
Σήμερα μόνο στο λεκανοπέδιο Αττικής λειτουργούν περί τα 40 ιδιωτικά ΚΤΕΟ, ενώ προσεγγίζουν τα 80 στην υπόλοιπη Ελλάδα. Μακρά και με διαφορά από τον δεύτερο παίκτη είναι η γαλλική εταιρεία Autovision.