Η BiC στηρίζει τα ελληνικά... "μυαλά ξυράφια" - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Η BiC στηρίζει τα ελληνικά... "μυαλά ξυράφια"

Με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής καινοτομίας και την υποστήριξη της νέας γενιάς στην Ελλάδα, η BiC προχωρά έως τις 7 Ιουλίου στη διοργάνωση του διαγωνισμού Σχεδιαστικής Καινοτομίας "Ελληνικά μυαλά ξυράφια!", αναζητώντας να βρει και να φέρει σε επαφή με την ομάδα του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης τα καλύτερα και πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας.


Δυνατότητα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν οι νέοι από 18 έως...28 ετών, σπουδαστές ή απόφοιτοι σχολών βιομηχανικού, προϊοντικού, διακοσμητικού, γραφιστικού και εικαστικού σχεδιασμού ή συναφών εικαστικών, εφαρμοσμένων και τεχνολογικών σπουδών.

Οι ενδιαφερόμενοι σχεδιαστές καλούνται να καταθέσουν το σχέδιό τους μέσω της ειδικής ιστοσελίδας www.bic-ellinika-myala-xyrafia.gr, για να κερδίσουν 6 μήνες απασχόλησης στο παγκόσμιο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης των ξυριστικών BiC στην Αθήνα.

Από το 1974 έως σήμερα, η BiC εξελίσσει τα ξυριστικά της στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης που λειτουργεί στην Ελλάδα, όπου εξειδικευμένοι επιστήμονες εργάζονται για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των ξυριστικών BiC, αναπτύσσοντας δεκάδες διαφορετικές πατέντες μόνο την τελευταία δεκαετία. Η ελληνική ψυχή των ξυριστικών BiC είναι παρούσα σε διεθνές επίπεδο, καθώς το 77% των ξυριστικών BiC που πωλούνται παγκόσμια, παράγονται στην Ελλάδα και εξάγονται σε 153 χώρες, συνεισφέροντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία.

Με βάση την φιλοσοφία της BiC "Τιμάμε το Παρελθόν – Δημιουργούμε το Μέλλον", o νέος διαγωνισμός εξελίσσεται σε δύο πυλώνες: Graphic Design και Industrial Design.

Στον πρώτο πυλώνα, τιμώντας την ιστορία της, η BiC ζητά από τους νέους designers να σχεδιάσουν ξανά τη συσκευασία του πρώτου ξυριστικού μίας χρήσης BiC 1 Classic, το οποίο "γεννήθηκε" στην Ελλάδα το 1974, αποτελώντας τότε παγκόσμια πατέντα.

Στον δεύτερο πυλώνα, υποστηρίζοντας τις καινοτόμες πρακτικές με όραμα για το μέλλον, η εταιρεία καλεί τους νέους βιομηχανικούς designers να καταθέσουν τις σχεδιαστικές ιδέες τους για το ξυριστικό του μέλλοντος.

Ο διαγωνισμός Σχεδιαστικής Καινοτομίας της BiC περιλαμβάνει 2 κατηγορίες βραβείων: μία για τον πυλώνα Graphic Design και μία για τον πυλώνα Industrial Design.

Σε κάθε κατηγορία, θα απονεμηθούν από 3 βραβεία, δηλαδή συνολικά 6 βραβεία, και άλλα αναμνηστικά δώρα. Τα βραβεία του διαγωνισμού ανά πυλώνα είναι 6 μήνες απασχόλησης για κάθε α' βραβείο, που θα συνοδεύεται από τιμητική πλακέτα, και προϊόντα BiC Sport για τα βραβεία β' και γ'. Τους νικητές του Διαγωνισμού θα αναδείξει ειδική Κριτική Επιτροπή, που αποτελείται από στελέχη της BiC και καταξιωμένους επιστήμονες του Design και της Επικοινωνίας γενικότερα.

Οι όροι συμμετοχής και το κείμενο της προκήρυξης του Διαγωνισμού έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.bic-ellinika-myala-xyrafia.gr, μέσα από την οποία πραγματοποιείται και η ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής.

Η BiC είναι μια πολυεθνική εταιρεία, η οποία έχει εμπιστευτεί τον σχεδιασμό, την έρευνα και την ανάπτυξη, καθώς και το συντριπτικό μέγεθος της παραγωγής των ξυριστικών προϊόντων της στην Ελλάδα. Η ανάπτυξη των προϊόντων, η συνεχής επένδυση στην παραγωγική διαδικασία και στα προϊόντα κι η παραγωγή τους στη χώρα , είναι τα βασικά κριτήρια που δίνουν την ελληνική "ψυχή" στο brand BiC.
Bookmark and Share