Μέχρι τις 22 Ιουνίου θα μπορούν όσοι πελάτες της ΔΕΗ το επιθυμούν να πληρώσουν τα ανεξόφλητα ποσά από το χαράτσι που εμπεριέχεται στους λογαριασμούς ρεύματος.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΔΕΗ, από εκεί και πέρα...αναλαμβάνουν οι αρμόδιες εφορείες, οι οποίες καλούνται να εισπράξουν τα ποσά με δικά τους μέσα.
Μάλιστα, όσοι εξοφλήσουν μαζί με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ μετά τις 22 Ιουνίου, εκπρόθεσμα δηλαδή, τα ποσά που αναφέρονται σε ΕΕΤΗΔΕ, επειδή θα ξαναεισπραχτούν από την εφορία, θα πιστωθούν με φανερό τρόπο στον επόμενο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος.
Στην ουσία δηλαδή, κάποιοι θα πληρώσουν δύο φορές το χαράτσι και θα πάρουν την μία φορά πίσω σε ηλεκτρικό ρεύμα στον επόμενο λογαριασμό...
Η ανακοίνωση της ΔΕΗ
Σχετικά με την εξόφληση του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ) έτους 2012 μέσω των λογαριασμών ρεύματος, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της για τα ακόλουθα:
Σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις σχετικές διευκρινίσεις του Υπουργείου Οικονομικών, την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, θα ξεκινήσει η έκδοση λογαριασμών που θα περιλαμβάνουν το ΕΕΤΑ 2013.
Ως εκ τούτου, στις 22 Ιουνίου 2013 η ΔΕΗ είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει σε εκκαθάριση των ανεξόφλητων ποσών ΕΕΤΗΔΕ 2012. Αυτό σημαίνει ότι θα επιστρέψει στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών για είσπραξη, όλα τα ανεξόφλητα ποσά ΕΕΤΗΔΕ 2012, τα οποία έχουν ενσωματωθεί στους λογαριασμούς ρεύματος και δεν έχουν πληρωθεί μέχρι την ημερομηνία λήξης τους.
Αν κάποιος πελάτης εξοφλήσει εκπρόθεσμα (μετά την 22α Ιουνίου 2013) λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος που περιλαμβάνει ΕΕΤΗΔΕ 2012, το ποσό που θα έχει καταβληθεί για το ΕΕΤΗΔΕ θα πιστωθεί και θα εμφανιστεί διακριτά στο πρώτο λογαριασμό ρεύματος που θα εκδοθεί μετά την 22α Ιουνίου 2013, καθώς η οφειλή ΕΕΤΗΔΕ 2012 θα έχει μεταφερθεί στην Εφορία.
Αν οποιοσδήποτε εκ των ως άνω πελατών αυτών, επιθυμεί να του επιστραφούν τα χρήματα που θα έχει καταβάλει για το ΕΕΤΗΔΕ 2012 νωρίτερα από την έκδοση του επόμενου λογαριασμού του, με την προσκόμιση ενός πρόσφατου λογαριασμού και επίδειξη της ταυτότητάς του – ο ίδιος ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν άτομο, μπορεί να μεταβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ και να παραλάβει το αντίστοιχο ποσό.
Για τη διευκόλυνσή τους οι ανωτέρω πελάτες – πριν από τη μετάβασή τους σε κατάστημα της ΔΕΗ – είναι προτιμότερο να έχουν σχετική ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα, καλώντας στο 11770.
Τέλος, η ΔΕΗ ζητά την κατανόηση για τα όποια πρακτικά προβλήματα προέκυψαν αναπόφευκτα κατά την εφαρμογή ενός μέτρου έκτακτης ανάγκης, που η Πολιτεία υιοθέτησε για επιτακτικούς λόγους εθνικού συμφέροντος, και θέλει να διαβεβαιώσει το σύνολο των πελατών ότι, εξ αρχής κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αποστολή αυτή, που σε μια δύσκολη συγκυρία της ανατέθηκε από την Πολιτεία, καθώς και για την ελαχιστοποίηση των σχετικών προβλημάτων.