Εντεκα επενδυτικά σχήματα έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, ενώ ανάμεσά τους συναντώνται ηχηρά ονόματα του χώρου και των κατασκευαστικών εταιρειών και διεθνείς όμιλοι.
Τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν χωριστεί σε δύο... «πακέτα» το κάθε ένα από τα οποία περιλαμβάνει από επτά, ενώ οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν ενδιαφέρον και για κάποιο από τα έξι εναπομείναντα που δεν έχουν ενταχθεί σε ομάδες.
Η διάρκεια παραχωρήσεων αναμένεται να είναι τουλάχιστον 30 με 35 έτη για να υπάρξουν ανταγωνιστικές χρεώσεις, ενώ οι ανάδοχοι αναλαμβάνουν την υποχρέωση να πραγματοποιήσουν επενδύσεις στις υποδομές.
Οι συμβάσεις προβλέπουν εκτός από εφάπαξ αντίτιμο και ποσοστά επί των εσόδων των αεροδρομίων.
Αναλυτικά οι 11 υποψήφιοι επενδυτές
1. Aeroports De La Cote d'Azur (διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Νίκαιας στη Γαλλία)
2. Agrokor Novaport Development
3. Engelinvest Israel Ltd.
4. Global Liman Isletmeleti (66.66%) -Flughafen München (33.34%)
5. Zurich Airport (63%) - J&P Avax (37%)
6. Athens International Airport
7. Fraport – Copelouzos (λειτουργεί 13 συνολικά αεροδρόμια)
8. ΤAV (διαχειρίζεται αεροδρόμια στην Τουρκία)
9. Vinci - Ellaktor
10. Corporacion America – Metka (διαχειρίζεται συνολικά 49 αεροδρόμια)
11. Advent