Σχεδίασε ένα από τα πιο διάσημα logo στον κόσμο αλλά έβγαλε μόλις... 3 δολάρια! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Σχεδίασε ένα από τα πιο διάσημα logo στον κόσμο αλλά έβγαλε μόλις... 3 δολάρια!

Το όνομα του Simon Oxley δεν είναι γνωστό στη Silicon Valley, αν και θα έπρεπε.
Αυτός ο μετριόφρων Βρετανός, που μένει σε ένα νοικιασμένο σπίτι στην εξοχή της Οξφόρδης με τη Γιαπωνέζα σύζυγο και τους δύο μικρούς γιους του, είναι υπεύθυνος για μία από τις πιο αναγνωρίσιμες εικόνες του ίντερνετ, το πουλάκι που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Twitter.


Ο Oxley σχεδίασε το πουλάκι, που σήμερα είναι αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο, το... 2006. Το πούλησε μέσω του site iStockphoto.com και δεν έβγαλε περισσότερα από 3 ή 4 δολάρια για αυτό του δημιούργημα.

Μάλιστα, όπως λέει, το αρχικό του σχέδιο ήταν εμπνευσμένο από την ιαπωνική αισθητική, με απλές γωνίες και καμπύλες, όμως, δεν αφιέρωσε σε αυτό πάνω από 30 λεπτά. Τα σχέδια που έδινε στο iStockphoto.com παράγονταν μάλλον μαζικά -σαν “εργοστάσιο λουκάνικων”, λέει- και χωρίς ιδιαίτερη σκέψη.

Μάλιστα, δεν γνώριζε καν ότι το σχέδιό του είχε καταλήξει στα χέρια της Twitter -που έτσι και αλλιώς ήταν και η ίδια άγνωστη τότε- έως ότου το είδε να φιγουράρει στην οθόνη της τηλεόρασή τους, σε ένα ρεπορτάζ για το site-φαινόμενο.

“Ξαφνικά, ένας παρουσιαστής στεκόταν μπροστά από μία οθόνη που έδειχνε ένα τεράστιο πουλί του Twitter. Φώναξα τη γυναίκα μου στο δωμάτιο και της είπα: 'Κοίτα αυτό! Το CNN έχει το πουλί μου!'”, εξηγεί ο ίδιος.

Σύντομα, ο Oxley άρχισε να δέχεται αιτήματα για συνεντεύξεις και αφιερώματα από εφημερίδες όπως η Washington Post. Και παρότι δεν έβγαλε παρά λιγοστά δολάρια από το logo της Twitter, η φήμη που του έφερε ήταν αρκετή για να κάνει ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα του ως σχεδιαστή.

Στην πορεία, η Twitter εξέλιξε το σχέδιο του Oxley, καταλήγοντας στη σημερινή μορφή του διάσημου σήματός της. Όπως λέει ο σχεδιαστής, τα δικά του 15 λεπτά δημοσιότητας ήρθαν και παρήλθαν...
Bookmark and Share