Η παλιά κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία μπορεί να έκλεισε το 2009, αλλά η εκκαθάρισή της ακόμα συνεχίζεται.
Για παράδειγμα, τα 4 Airbus Α 340, που έκαναν τα διηπειρωτικά δρομολόγια, δεν έχουν πουληθεί, στο σύνολό τους, στην αμερικανική Apollo Aviation.
Παράλληλα, νέα προσπάθεια πώλησης του τετραώροφου μηχανογραφικού κέντρου της Ο.Α. στο Ελληνικό πραγματοποιεί η Εθνική Κεφαλαίου, ενώ χωρίς αγοραστή έχουν μείνει ακόμα 4 μεγάλα ακίνητα, με τις προσφορές να κατατίθενται στις 11.12.