Yπάρχει μια νέα αγορά στα ηλεκτρικά είδη η οποία παρά την κρίση ...πάει "σφαίρα" και αυτή δεν είναι άλλη από την αγορά του οικιακού καφέ και ειδικότερα ό,τι συνδέεται με τις μηχανές -καφετιέρες- παρασκευής και επεξεργασίας καφέ εσπρέσο.
Η οικονομική κρίση δημιούργησε νέα δεδομένα για τη μέση οικογένεια στην Ελλάδα η οποία ανακάλυψε ξανά την "θαλπωρή" και τις χαρές του σπιτιού, γεγονός που.. αντικατοπτρίζεται στις καταναλωτικές της δαπάνες οι οποίες "γέννησαν" νέες αγορές και συνήθειες.
Έτσι τα τελευταία δύο χρόνια – κυρίως – παρατηρείται μια νέα τάση των καταναλωτών προς είδη που συνδέονται με την οικιακή διασκέδαση και γενικότερα με την παραμονή του μέσου Έλληνα περισσότερες ώρες της ημέρας εντός της οικίας του από ό,τι δύο, τρία ή και περισσότερα χρόνια.
Εκτός λοιπόν από την "επένδυση" σε καλύτερα και ποιοτικότερα συστήματα ήχου και τηλεόρασης, ο μέσος Έλληνας στο εξεταζόμενο διάστημα δημιούργησε μια νέα αγορά η οποία, όπως περιγράφουν εξάλλου στελέχη της αγοράς, πάει "σφαίρα" και αυτή δεν είναι άλλη από την αγορά του οικιακού καφέ και ειδικότερα ό,τι συνδέεται με τις μηχανές – καφετιέρες – παρασκευής και επεξεργασίας καφέ εσπρέσο.
Σύμφωνα λοιπόν με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς, στην Ελλάδα τα τελευταία τρία περίπου χρόνια έχουν πουληθεί περίπου 1 εκατ. συσκευές παραγωγής καφέ εσπρέσο με μέσο κόστος τα 100 περίπου ευρώ. Η πλειοψηφία των μηχανών αυτών βεβαίως "συνδέονται" αντίστοιχα με συγκεκριμένα προϊόντα, συγκεκριμένων εταιρειών, και ως εκ τούτου αποτελούν την "μήτρα" πάνω στην οποία έχει στηθεί – όχι μόνο στην Ελλάδα – μια τεράστια αγορά (βλέπε κάψουλες καφέ). Ενδεικτικό είναι εξάλλου το γεγονός ότι κάποιες γνωστές εταιρείες παραγωγής προϊόντων καφέ έχουν τελευταία "μπει" στην συγκεκριμένη αγορά δημιουργώντας κάψουλες καφέ για συγκεκριμένες μηχανές εσπρέσο.
Ταυτόχρονα αναπτύσσεται και μια ακόμη αγορά, η οποία έχει χαρακτηριστικά premium αγοράς, με πολύ πιο ακριβές μηχανές παρασκευής καφέ εσπρέσο, οι οποίες θυμίζουν επαγγελματικές μηχανές.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι στην Ελλάδα τα τελευταία τρία περίπου χρόνια για την βελτίωση - αναβάθμιση - του οικιακού εξοπλισμού του μέσου νοικοκυριού έχουν δαπανηθεί περίπου 300 εκατ. ευρώ.
Του κ.Γ.Διονάτου
- Στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια έχουν πουληθεί περίπου 1 εκατ. συσκευές παραγωγής καφέ εσπρέσο(!) με μέσο κόστος τα 100 περίπου ευρώ.
Η οικονομική κρίση δημιούργησε νέα δεδομένα για τη μέση οικογένεια στην Ελλάδα η οποία ανακάλυψε ξανά την "θαλπωρή" και τις χαρές του σπιτιού, γεγονός που.. αντικατοπτρίζεται στις καταναλωτικές της δαπάνες οι οποίες "γέννησαν" νέες αγορές και συνήθειες.
Έτσι τα τελευταία δύο χρόνια – κυρίως – παρατηρείται μια νέα τάση των καταναλωτών προς είδη που συνδέονται με την οικιακή διασκέδαση και γενικότερα με την παραμονή του μέσου Έλληνα περισσότερες ώρες της ημέρας εντός της οικίας του από ό,τι δύο, τρία ή και περισσότερα χρόνια.
Εκτός λοιπόν από την "επένδυση" σε καλύτερα και ποιοτικότερα συστήματα ήχου και τηλεόρασης, ο μέσος Έλληνας στο εξεταζόμενο διάστημα δημιούργησε μια νέα αγορά η οποία, όπως περιγράφουν εξάλλου στελέχη της αγοράς, πάει "σφαίρα" και αυτή δεν είναι άλλη από την αγορά του οικιακού καφέ και ειδικότερα ό,τι συνδέεται με τις μηχανές – καφετιέρες – παρασκευής και επεξεργασίας καφέ εσπρέσο.
Σύμφωνα λοιπόν με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς, στην Ελλάδα τα τελευταία τρία περίπου χρόνια έχουν πουληθεί περίπου 1 εκατ. συσκευές παραγωγής καφέ εσπρέσο με μέσο κόστος τα 100 περίπου ευρώ. Η πλειοψηφία των μηχανών αυτών βεβαίως "συνδέονται" αντίστοιχα με συγκεκριμένα προϊόντα, συγκεκριμένων εταιρειών, και ως εκ τούτου αποτελούν την "μήτρα" πάνω στην οποία έχει στηθεί – όχι μόνο στην Ελλάδα – μια τεράστια αγορά (βλέπε κάψουλες καφέ). Ενδεικτικό είναι εξάλλου το γεγονός ότι κάποιες γνωστές εταιρείες παραγωγής προϊόντων καφέ έχουν τελευταία "μπει" στην συγκεκριμένη αγορά δημιουργώντας κάψουλες καφέ για συγκεκριμένες μηχανές εσπρέσο.
Ταυτόχρονα αναπτύσσεται και μια ακόμη αγορά, η οποία έχει χαρακτηριστικά premium αγοράς, με πολύ πιο ακριβές μηχανές παρασκευής καφέ εσπρέσο, οι οποίες θυμίζουν επαγγελματικές μηχανές.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι στην Ελλάδα τα τελευταία τρία περίπου χρόνια για την βελτίωση - αναβάθμιση - του οικιακού εξοπλισμού του μέσου νοικοκυριού έχουν δαπανηθεί περίπου 300 εκατ. ευρώ.
Του κ.Γ.Διονάτου