- TUI Γερμανίας: Επαναφορά της Ελλάδας στους πιο δημοφιλείς προορισμούς..
Αισιοδοξία για διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης τη φετινή τουριστική περίοδο από τη γερμανική αγορά στη χώρα, εξέφρασαν τα...υψηλόβαθμα στελέχη της TUI Γερμανίας, σημειώνοντας την επαναφορά της Ελλάδας ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς.
Περισσότεροι από 100 ξενοδόχοι, συνεργάτες του κορυφαίου ταξιδιωτικού οργανισμού παραβρέθηκαν στην ετήσια συνάντηση προμηθευτών στις 11 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Επικεφαλής της γερμανικής αποστολής ήταν ο Chief Operating Officer Δρ. Oliver Dörschuck, ο Director Product Management Mainstream κ. Markus Stumpe και ο Director Contracting κ. Arjan Kers, τους οποίους υποδέχθηκαν ο Head of Purchasing TUI Travel Mainstream Ελλάδα, Ιταλία και Μάλτα κ. Ιωάννης Κουλουμπής και ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Ελλάς κ. Μιχάλης Μαυρόπουλος.
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη σημαντική ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να προωθήσουμε τους ελληνικούς προορισμούς στη Γερμανία ακόμη πιο αποτελεσματικά, άλλα και να επενδύσουμε στην ελληνική τουριστική αγορά μακροπρόθεσμα. Η Ελλάδα είναι και παραμένει ένας πολύ σημαντικός τουριστικός προορισμός για εμάς. Θα πρέπει να μείνει στο δρόμο της σταθερότητας», δήλωσε ο κ. Dörschuck.
Η TUI Γερμανίας παρουσίασε τη στρατηγική της, η οποία εστιάζει σε τέσσερις άξονες, τη διαφοροποίηση των ταξιδιωτικών προϊόντων, την αναβάθμιση της ποιότητας, την επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία καθώς επίσης την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της αγοράς.
Το 2013 2,246 εκατ. Γερμανοί επισκέφθηκαν τη χώρα, καταγράφοντας άνοδο 7,7% σε σχέση με το 2012, χρονιά κάμψης, κατά την οποία η συγκεκριμένη αγορά είχε σημειώσει πτώση 5,7% (2,085 εκατ. επισκέπτες).
Οι εκπρόσωποι του γερμανικού ταξιδιωτικού οργανισμού εστίασαν στην περαιτέρω ενίσχυση των σχέσεών τους με τους ξενοδόχους στην Ελλάδα, ώστε να συνεχιστεί η θετική πορεία, τονίζοντας τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο τους στη δημιουργία ποιοτικών ταξιδιωτικών εμπειριών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών, με στόχο οι γερμανοί επισκέπτες να επιλέξουν και πάλι την Ελλάδα για τις διακοπές τους.
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη συνεργασία που έχουμε με τους ξενοδόχους στην Ελλάδα και θα εργαστούμε αρμονικά για να επιτύχουμε ως TUI, ακόμη μια πολύ καλή τουριστική περίοδο στη χώρα μας», σημείωσε ο κ. Κουλουμπής. Αναφερόμενος στη συνάντηση ο κ. Μαυρόπουλος επισήμανε ότι «επιβεβαιώνει σε όλα τα επίπεδα την επανατοποθέτηση της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό στη γερμανική αγορά».
Τα στελέχη της γερμανικής ταξιδιωτικής εταιρίας παρουσίασαν επίσης τα εργαλεία τα οποία παρέχονται στους ξενοδόχους για τη βελτίωση της ποιότητας και τη μεγιστοποίηση των εσόδων. Σε αυτά περιλαμβάνονται η νέα πλατφόρμα Destimo, η οποία επιτρέπει σε πραγματικό χρόνο το χειρισμό των κρατήσεων και εσόδων, καθώς και για τις υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρει η TUI, όπως π.χ. τη βελτίωση ικανοποίησης πελατών, το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το Quality Management, καθώς επίσης των ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών TUI Hotel Consulting.