Ο πρόεδρος της εταιρείας την απέδωσε στην αύξηση της τιμής της βενζίνης και των διοδίων
Ωφελημένη από την αύξηση της τιμής της βενζίνης και των διοδίων εμφανίζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία, σύμφωνα με τον πρόεδρό της.. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, αύξησε το μερίδιό της κατά 35% στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
«Με τον σωστό επενδυτή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να αναδειχθεί σε ατμομηχανή για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας» τόνισε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, ο οποίος μιλώντας σε συνέδριο του Economist στη Θεσσαλονίκη απαρίθμησε μια σειρά ενεργειών για την εξυγίανση της εταιρείας (κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων, νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας, outsourcing ζημιογόνων δραστηριοτήτων).
Όσον αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές, ο κ.Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης και συνεργειών, που «μαζί με τη διοίκηση της ΟΛΘ σχεδιάζουμε την αξιοποίησή τους». Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι οι διασυνδέσεις με τα βόρεια σύνορα της χώρας μπορούν να αξιοποιηθούν με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σήμερα, όπως είπε, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθημερινά αναχωρούν 8-10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο.
Αναφερόμενος στη συμφωνία “HP- COSCO- ΤΡΑΙΝΟΣΕ” σημείωσε ότι «μας βάζει στον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας», υπογραμμίζοντας, ωστόσο, και τις δυσκολίες του εγχειρήματος, καθώς τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδας, ΠΓΔΜ, Σερβίας, Ουγγαρίας, Σλοβακίας, Τσεχίας) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της HP.
Και κατέληξε: «Αν πετύχει αυτό το project, θα χρειαστούν κι άλλες υποδομές και επενδύσεις στην τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να κατακτήσουμε τις αγορές».