"Το Boeing πετούσε πολύ χαμηλά για να αποφύγει τα ραντάρ" - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

"Το Boeing πετούσε πολύ χαμηλά για να αποφύγει τα ραντάρ"

Ένα νέο στοιχείο έρχεται να προστεθεί στα σενάρια που προσπαθούν να εξηγήσουν το μυστήριο γύρω από το εξαφανισμένο Boeing 777 με τους 239 επιβαίνοντες, του οποίου τα ίχνη αγνοούνται, από το προηγούμενο Σάββατο, λίγο μετά τη 1:30 π.μ. (τοπική ώρα), οπότε δόθηκε και το τελευταίο στίγμα του στα ραντάρ.


Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «New Strait Times», το αεροσκάφος... πραγματοποίησε μια άκρως επικίνδυνη τεχνική (terrain masking), πετώντας σε πολύ χαμηλό υψόμετρο, με αποτέλεσμα να πέσει στα 5000 πόδια. Το γεγονός αυτό, καθιστούσε (σκοπίμως) πολύ δύσκολο και τον εντοπισμό του από τα ραντάρ.

Την ίδια ώρα, συνεχίζει να κυκλοφορεί η πληροφορία που θέλει το αεροσκάφος να έχει προσγειωθεί κάπου. Αξιωματούχος δηλώνει πως το αεροπλάνο θα μπορούσε να στέλνει σήματα στον δορυφόρο και να βρισκόταν στο έδαφος, βάζοντας ακόμα ένα ενδεχόμενο στη λίστα με τις πιθανές και απίθανες αιτίες της εξαφάνισης. Εάν το νέο σενάριο επιβεβαιωθεί τότε οι έρευνες θα στραφούν περισσότερο στην αρπαγή και προσγείωση του αεροπλάνου σε φιλική τοποθεσία για τους αεροπειρατές.

Πάντως, όπως αποκαλύπτουν ειδικοί αναλυτές, πρόκειται για ένα βαρύ αεροσκάφος μεγάλων διαστάσεων, με τεράστια φτερά, που απαιτείται ένας αεροδιάδρομος που θα πρέπει να διαθέτει κεντρικό αεροδιάδρομο που να υπερβαίνει τα 2950 μέτρα, προκειμένου να προσγειωθεί ασφαλώς!

Πολλά αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα υψηλόβαθμους αξιωματούχους, υποστηρίζουν πως το Boeing συνέχισε να μεταδίδει ένα αυτόματο σήμα επί ώρες αφότου εξαφανίσθηκε από τα ραντάρ. Τα συστήματα μετάδοσης προσπαθούσαν κατά τακτά διαστήματα να συνδεθούν με έναν ή περισσότερους αναμεταδότες δορυφόρους, σύμφωνα με τις πηγές αυτές.

Στο μικροσκόπιο μπαίνουν και οι μηχανικοί που ασχολήθηκαν με το αεροσκάφος. Με βάση στοιχεία που προέρχονται από δορυφόρους το αεροπλάνο πέταξε για ακόμα έξι ώρες μετά την εξαφάνιση του ίχνους του από το ραντάρ και οι ερευνητές δεν αποκλείουν πως θα μπορούσε να φτάσει στον Ινδικό ωκεανό ή την κεντρική Ασία.

Εν τω μεταξύ, 26 χώρες μετέχουν πλέον στις έρευνες που εκτείνονται από το Αφγανιστάν και το Πακιστάν έως την Αυστραλία. Αυτές είναι:Μαλαισία, Αυστραλία, Μπαγκλαντές, Μπρουνέι, Κίνα, Γαλλία, Ινδία, Ινδονησία, Ιαπωνία, Καζακστάν, Κιργιστάν, Λάος, Μιανμάρ, Νέα Ζηλανδία, Πακιστάν, Φιλιππίνες, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Ταϊλάνδη, Τουρκμενιστάν, Αραβικά Εμιράτα, Βρετανία, Αμερική, Ουζμπεκιστάν και Βιετνάμ.

Με την επέκταση των ερευνών στον Ινδικό Ωκεανό, τον τρίτο μεγαλύτερο του κόσμου με μέσο βάθος σχεδόν 3.900 μέτρα, η ζώνη που πρέπει να ερευνηθεί είναι τεράστια.

Σχεδόν μια εβδομάδα μετά την εξαφάνισή του, το μυστήριο παραμένει γύρω από την τύχη της πτήσης MH370 που εκτελούσε δρομολόγιο από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο με 239 επιβαίνοντες.Κανένα από τα πιθανά σενάρια των ερευνητών δεν φαίνεται ότι ενισχύεται μια εβδομάδα μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση του αεροσκάφους των Μαλαισιανών αερογραμμών.

Ύποπτος μηχανικός αεροπλάνων στους επιβάτες του μοιραίου Βoeing

Η αστυνομία έχει βάλει στο επίκεντρο των ερευνών της κι έναν μηχανικό αεροσκαφών που βρισκόταν ανάμεσα στους επιβάτες της μοιραίας πτήσης.

Πρόκειται για τον 29χρονο Μαλαίσιο Mohd Khairul Amri Selamat, που σύμφωνα με ανάρτησή του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης είχε δουλέψει για ιδιωτική εταιρία αεροσκαφών της οποίας η βάση είναι στην Ελβετία. Aπό την πλευρά της, η εταιρεία, βέβαια, αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν ο 29χρονος δουλεύει ακόμη σε αυτήν.

Bookmark and Share