Σε αγορά αιχμής για τον όμιλο Κορρέ (KORRES) αναδεικνύονται οι ΗΠΑ, όπου μετά από διάφορες «συνταγές» διείσδυσης, το 2014 φαίνεται να μπαίνουν οι βάσεις για μια αποδοτική δραστηριοποίηση.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, οι ΗΠΑ αποτελούν.. «τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά, μετά την Ελλάδα». Η δραστηριότητα στην Βόρεια Αμερική κινείται με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και μετά τη λήξη της συνεργασίας με την J&J είναι αυξημένη κατά 50% σε σχέση με το 2009, έτος κατά το οποίο η Κορρές ΚΟΡΡΕΣ 0,00% εγκαινίασε μια οργανωμένη προσέγγιση της αμερικανικής αγοράς.
Στο α' εξάμηνο της χρήσης δε, οι εξαγωγές του ομίλου αυξήθηκαν κατά 71% κυρίως λόγω της συμμετοχής των αμερικανικών πωλήσεων. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, ο κύκλος εργασιών της εταιρίας στις ΗΠΑ έως το τέλος του έτους δύναται να αγγίξει τα 14-15 εκατ.ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί χοντρικά στο μισό των πωλήσεων που πραγματοποιεί ο όμιλος στην εσωτερική αγορά, όπου διαθέτει μεγάλη αναγνωρισιμότητα και εμπορική διείσδυση στο κανάλι των φαρμακείων.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τη διακοπή του συμβολαίου με την Johnson & Johnson το 2013, η εταιρία αποφάσισε να ακολουθήσει μια αυτόνομη στρατηγική στις ΗΠΑ, εκτιμώντας ότι υπάρχει σοβαρή προοπτική ανάπτυξης στην εν λόγω αγορά. Έτσι, τον Ιανουάριο του 2014 ίδρυσε τοπική θυγατρική με έδρα τη Νέα Υόρκη, ώστε να εξυπηρετεί την ήδη υπολογίσιμη παρουσία της φίρμας στη συγκεκριμένη αγορά, τόσο στο λιανικό δίκτυο Sephora όσο και στο κανάλι τηλεπωλήσεων HSN.
Η μεταβολή της σχέσης με την J&J στις ΗΠΑ αλλά και η αξιοποίηση των εμπορικών σχέσεων με τα παραπάνω δίκτυα μπορεί να εκτόξευσαν τις εξαγωγές του ομίλου, ωστόσο θετική ήταν και η συμβολή των υπολοίπων αγορών στο αποτέλεσμα του α΄εξαμήνου του 2014.
Συγκεκριμένα, η δραστηριότητα σε άλλες αγορές αιχμής, όπως Γερμανία, Μεγ.Βρετανία, και Γαλλία, στο α' εξάμηνο παρουσίασε μεσοσταθμικά αύξηση πωλήσεων κατά 45%. Σημειώνεται ότι το 2013, οι πωλήσεις εξωτερικού αντικατόπτριζαν το 25% των πωλήσεων του ομίλου Κορρέ, μια σχέση που αναμένεται να αλλάξει στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς σύμφωνα με τις προβλέψεις, αυξάνοντας το μερίδιο των διεθνών πωλήσεων στο 45%.
Της κ.Π.Κούτρα
- Στο 45% οι πωλήσεις εξωτερικού το 2014 από 25% το 2013.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, οι ΗΠΑ αποτελούν.. «τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά, μετά την Ελλάδα». Η δραστηριότητα στην Βόρεια Αμερική κινείται με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και μετά τη λήξη της συνεργασίας με την J&J είναι αυξημένη κατά 50% σε σχέση με το 2009, έτος κατά το οποίο η Κορρές ΚΟΡΡΕΣ 0,00% εγκαινίασε μια οργανωμένη προσέγγιση της αμερικανικής αγοράς.
Στο α' εξάμηνο της χρήσης δε, οι εξαγωγές του ομίλου αυξήθηκαν κατά 71% κυρίως λόγω της συμμετοχής των αμερικανικών πωλήσεων. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, ο κύκλος εργασιών της εταιρίας στις ΗΠΑ έως το τέλος του έτους δύναται να αγγίξει τα 14-15 εκατ.ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί χοντρικά στο μισό των πωλήσεων που πραγματοποιεί ο όμιλος στην εσωτερική αγορά, όπου διαθέτει μεγάλη αναγνωρισιμότητα και εμπορική διείσδυση στο κανάλι των φαρμακείων.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τη διακοπή του συμβολαίου με την Johnson & Johnson το 2013, η εταιρία αποφάσισε να ακολουθήσει μια αυτόνομη στρατηγική στις ΗΠΑ, εκτιμώντας ότι υπάρχει σοβαρή προοπτική ανάπτυξης στην εν λόγω αγορά. Έτσι, τον Ιανουάριο του 2014 ίδρυσε τοπική θυγατρική με έδρα τη Νέα Υόρκη, ώστε να εξυπηρετεί την ήδη υπολογίσιμη παρουσία της φίρμας στη συγκεκριμένη αγορά, τόσο στο λιανικό δίκτυο Sephora όσο και στο κανάλι τηλεπωλήσεων HSN.
Η μεταβολή της σχέσης με την J&J στις ΗΠΑ αλλά και η αξιοποίηση των εμπορικών σχέσεων με τα παραπάνω δίκτυα μπορεί να εκτόξευσαν τις εξαγωγές του ομίλου, ωστόσο θετική ήταν και η συμβολή των υπολοίπων αγορών στο αποτέλεσμα του α΄εξαμήνου του 2014.
Συγκεκριμένα, η δραστηριότητα σε άλλες αγορές αιχμής, όπως Γερμανία, Μεγ.Βρετανία, και Γαλλία, στο α' εξάμηνο παρουσίασε μεσοσταθμικά αύξηση πωλήσεων κατά 45%. Σημειώνεται ότι το 2013, οι πωλήσεις εξωτερικού αντικατόπτριζαν το 25% των πωλήσεων του ομίλου Κορρέ, μια σχέση που αναμένεται να αλλάξει στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς σύμφωνα με τις προβλέψεις, αυξάνοντας το μερίδιο των διεθνών πωλήσεων στο 45%.
Της κ.Π.Κούτρα