Καθίζηση στην ...ψυχολογία των εμπόρων της Θεσσαλονίκης. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Καθίζηση στην ...ψυχολογία των εμπόρων της Θεσσαλονίκης.


  • Απογοήτευση από τον τζίρο, κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, δήλωσε το 87% των ιδιοκτητών εμπορικών επιχειρήσεων στη Θεσσαλονίκη, με το 66% επί του συνόλου να μιλά για μείωση σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.


Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα που διενήργησε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), στην οποία αναφέρεται, επίσης, ότι το 13%...ικανοποιημένο από τον τζίρο τη συγκεκριμένη περίοδο. Ποσοστό 25% ανέφερε ότι οι πωλήσεις κυμάνθηκαν στα περσινά επίπεδα και μόλις ένα 4% "είδε" αύξηση.
Σε ό,τι αφορά επιμέρους περιοχές, η έρευνα έδειξε τα εξής: στην περιοχή του ιστορικού κέντρου, το 12% των επιχειρήσεων δήλωσε ικανοποιημένο από την κίνηση της αγοράς, κατά την περίοδο των εκπτώσεων, ενώ, σε άλλη ερώτηση, για μεταβολή του τζίρου τους σε σχέση με πέρυσι, το 65% ανέφερε αρνητική μεταβολή, το 26% είπε ότι έμεινε στα ίδια επίπεδα και μόλις το 4% μίλησε για αύξηση.
Βάσει των στοιχείων της έρευνας, όπως προκύπτει από την ειδικότερη ανάλυση: στην περιοχή της Εγνατίας - Ιων. Δραγούμη και Βενιζέλου, οι ικανοποιημένες, από τον τζίρο τους, επιχειρήσεις ανέρχονται στο 9% των ερωτηθέντων, στην περιοχή της Τσιμισκή- Αγ. Σοφίας- Μητροπόλεως- Προξ. Κορομηλά στο 13% και στην περιοχή της Ερμού - Βασ. Ηρακλείου- Δημ. Γούναρη στο 15%.
Παρόμοια είναι η εικόνα που παρουσιάζουν επιχειρήσεις εκτός ιστορικού κέντρου, αφού, στη δυτική Θεσσαλονίκη μόνον το 10% δήλωσε ικανοποιημένο από την κίνηση στην περίοδο των εκπτώσεων, ενώ ποσοστό 85% μίλησε για αρνητική μεταβολή του τζίρου τους σε σχέση με πέρυσι.
Στην ανατολική Θεσσαλονίκη, το 15% των επιχειρήσεων εξέφρασε ικανοποίηση από την κίνηση στην περίοδο των εκπτώσεων, ενώ ποσοστό 50% ανέφερε αρνητική μεταβολή του τζίρου σε σχέση με πέρυσι.
Όσον αφορά την κίνηση των επιχειρήσεων, την 1η Κυριακή της περιόδου των χειμερινών εκπτώσεων, το 66% των ερωτηθέντων εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους, ενώ ποσοστό 21% δήλωσε ικανοποιημένο, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι ο τζίρος που έκαναν μείωσε την καταναλωτική κίνηση της επιχείρησης τις καθημερινές.
Από τους ερωτηθέντες δεν άνοιξαν τις επιχειρήσεις τους, την 1η Κυριακή των εκπτώσεων, το 13%.
Bookmark and Share