- Δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση για το προωθούμενο νομοσχέδιο για την Παιδεία εξαπολύει ο πρόεδρος την Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς λέγοντας ότι «οδηγεί την Παιδεία στον βάλτο όπου βρισκόταν επί δεκαετίες».
«Αφού η κυβέρνηση ικανοποίησε τα....αιτήματα των κουκουλοφόρων, των αντιεξουσιαστών και των τρομοκρατών στο χώρο της Δικαιοσύνης και της Ασφάλειας, κι αφού γέμισε τις πόλεις με λαθρομετανάστες, τώρα εξήγγειλε νομοσχέδιο για την Παιδεία. Με στόχο να επαναφέρει το άσυλο της παρανομίας στα Πανεπιστήμια, να επιστρέψουν οι αιώνιοι φοιτητές, να καταργηθεί η αξιολόγηση και η αριστεία» τονίζει, προσθέτοντας «δηλαδή, να καταργηθούν όλες οι μεταρρυθμίσεις που είχαν περάσει τα τελευταία χρόνια με μέγιστη πολιτική συναίνεση.
«Πού υπάρχει στον υπόλοιπο κόσμο άσυλο παρανομίας στα Πανεπιστήμια; Πού θεωρείται κακό πράγμα η αξιολόγηση εκπαιδευτικών; Που θεωρείται αυτονόητο δικαίωμα των αναρχικών να καίνε τα Πανεπιστήμια και το κέντρο της πόλης κατά βούλησιν; Σε ποιόν λογοδοτούν όλοι αυτοί; Και ποιος πληρώνει τις ζημιές που κάνουν; Αυτά με αγώνα τα είχαμε απολύτως ελέγξει» τονίζει ο πρόεδρος της ΝΔ.
«Γιατί προσπαθήσαμε να πάμε τη χώρα εκεί που βρίσκονται όλες οι άλλες αναπτυγμένες χώρες στον κόσμο. Και τώρα την επιστρέφουν στο βάλτο, όπου βρισκόταν επί δεκαετίες» καταλήγει ο κ. Σαμαράς.
«Υπερβολή» χαρακτηρίζει από την πλευρά του ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, σε συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ, την κριτική που δέχθηκε μετά την παρουσίαση του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου, σύμφωνα με την οποία ο «"νόμος Μπαλτά" καταργεί τον "νόμο Διαμαντοπούλου"».
«Ονομάζουμε τον νόμο, νόμο διορθωτικό μίας παρούσας κατάστασης και όχι νόμο που ανασυντάσσει το συνολικό τοπίο στην Ανώτατη Εκπαίδευση» τονίζει ο υπουργός. «Από τα 80 άρθρα του νόμου Διαμαντοπούλου εμείς βάζουμε μόνο 10 άρθρα που "πειράζουν" τον συγκεκριμένο νόμο που αφορούν κυρίως τα Συμβούλια Ιδρύματος, τις διαδικασίες εκλογής των μονοπρόσωπων διοικητικών οργάνων και τις διαδικασίες επιλογής και εξέλιξης μελών ΔΕΠ» υποστηρίζει ο κ. Μπαλτάς.
Σημειώνεται το νομοσχέδιο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει κατάργηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, της Τράπεζας Θεμάτων, η οποία παραμένει ως συμβουλευτικό όργανο, αναγνώριση της φοιτητικής ιδιότητας έως την απονομή του τίτλου σπουδών και σειρά αλλαγών στη λειτουργία των πανεπιστημίων και ΤΕΙ.