- Πάνω από 19 αιτήματα-καταγγελίες καταθέτουν κάθε μέρα οι καταναλωτές στις αρμόδιες υπηρεσίες της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων με την συντριπτική πλειονότητα να αφορά την τηλεφωνική τους σύνδεση στο σπίτι και στο κινητό, αλλά και το internet.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Επιτροπής... μέσα σε διάστημα τέσσερα μηνών (Ιανουάριος - Απρίλιος 2015) ο τομέας εξυπηρέτησης της Επιτροπής δέχθηκε πάνω από 2.300 καταγγελίες καταναλωτών για θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα κατατέθηκαν 2.318 αιτήματα - καταγγελίες, με τους πιο... δυσαρεστημένους καταναλωτές να εντοπίζονται στην τηλεφωνία, ενώ μόλις ένα αίτημα στις δύο ημέρες αφορούσε τις ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Ειδικότερα 1.628 καταγγελίες αφορούσαν σταθερή τηλεφωνία και Internet, 425 καταγγελίες την κινητή τηλεφωνία & Internet, 66 τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), 24 την τηλεόραση (IPTV), 72 γενική ενημέρωση, 49 το φάσμα ραδιοσυχνοτήτων (κεραίες) και 54 καταγγελίες αφορούσαν ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Παράλληλα, η ΕΕΤΤ (ο τομέας εξυπηρέτησης με τη διεύθυνση Τηλεπικοινωνιών) πραγματοποίησε 64 ελέγχους στην επικράτεια σε σημεία πώλησης (καταστήματα) παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συνεργατών τους, προκειμένου να εξακριβώσει τον βαθμό συμμόρφωσής τους με το κανονιστικό πλαίσιο. Σημειώνεται ότι από τον Ιανουάριο του 2015 έχει τεθεί σε λειτουργία το «ΕΡΜΗΣ», το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης καταγγελιών της ΕΕΤΤ, που βελτιώνει και επιταχύνει την εξυπηρέτηση των καταναλωτών που απευθύνονται στην Αρχή.
Την ίδια στιγμή, η Επιτροπή σε μία προσπάθεια να μειώσει τις διενέξεις μεταξύ καταναλωτών και παρόχων έχει αναπτύξει επτά ηλεκτρονικές εφαρμογές που επιτρέπουν στους ίδιους τους συνδρομητές να ελέγχουν την ποιότητα και τις χρεώσεις στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, αλλά και τις ταχυδρομικές υπηρεσίες κάνοντας έρευνα... αγοράς στα πακέτα τηλεπικοινωνιακών εταιρειών από το σπίτι τους. Με ένα κλικ ο καταναλωτής μπορεί να ελέγξει τις τιμές σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει ο παρόχος του αλλά και να καταγγείλει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει στη σύνδεσή του.
Το Σύστημα Παρακολούθησης Τιμών Προϊόντων Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών Λιανικής «αξιολογεί» τα πακέτα που διατίθενται σε τηλεφωνία και Internet, ώστε οι καταναλωτές να επιλέξουν αυτό πους τους ενδιαφέρει περισσότερο.