Σε αυτό φαίνεται μια μαύρη Μερσεντές, με ταχύτητα γύρω στα 160 χιλιόμετρα. Η Πόρσε εμφανίζεται τρία δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα, προσπερνάει από αριστερά τη Μερσεντές και αμέσως μετά φαίνεται να κλατάρει το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και στη συνέχεια να χάνεται ο έλεγχος και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση...
Το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, μέρος του οποίου βρέθηκε σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από τη σύγκρουση, φαίνεται, σύμφωνα με αξιωματικούς της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και...πραγματογνώμονες, πως ήταν η αιτία της απώλειας στήριξης της μοιραίας Πόρσε στο πρόσφατο τροχαίο που συγκλόνισε το πανελλήνιο, αναφέρεται σε ρεπορτάζ του «Έθνους».
Όπως σημειώνεται, σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους», υπάρχει και δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της εθνικής πριν από το πάρκινγκ. Σε αυτό φαίνεται μια μαύρη Μερσεντές, με ταχύτητα γύρω στα 160 χιλιόμετρα. Η Πόρσε εμφανίζεται τρία δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα, προσπερνάει από αριστερά τη Μερσεντές και αμέσως μετά φαίνεται να κλατάρει το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και στη συνέχεια να χάνεται ο έλεγχος και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση. Βρίσκεται σε θέση πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς καρφώνεται με το ουραίο τμήμα στο Χόντα, μια σκηνή που διαρκεί μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.
Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλιά ελαστικά, ωστόσο βάσει των ερευνών- όπως υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα του «Έθνους»- το επίμαχο ελαστικό ήταν το πιο καινούριο, με ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, τη στιγμή που τα άλλα τρία είχαν την 48η εβδομάδα του 2006.
Μέρος του πίσω δεξιά ελαστικού έχει βρεθεί σε απόσταση 150 μέτρων από το δυστύχημα, που δείχνει πως το λάστιχο έσκασε. Ακόμη, σημάδια ολίσθησης στην άσφαλτο έχουν βρεθεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει πως το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά. Ο 24χρονος οδηγός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο, ωστόσο το όχημα άρχισε να πλαγιολισθαίνει.
Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί, ωστόσο οι πραγματογνώμονες φέρονται να αποκλείουν ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα. Όσον αφορά στο ερώτημα για το τι προκάλεσε το κλατάρισμα, ίσως να μην απαντηθεί ποτέ.