- Ξεχειλώνει ακόμη περισσότερο η δημόσια τηλεόραση..
Τέταρτο κανάλι σχεδιάζει να βγάλει στον αέρα η.. ΕΡΤ.
Σύμφωνα με πληροφορίες,η νέα διοίκηση στο Ραδιομέγαρο αποφάσισε να πάρει πίσω μια από τις συχνότητες τις οποίες διαθέτει δωρεάν σε διεθνή κανάλια, όπως η Deutsche Welle και το TV5, και να την αξιοποιήσει για να εκπέμψει την... ΕΡΤ4.
Σύμφωνα με πληροφορίες θα πρόκειται για ένα κανάλι που θα προβάλλει μόνο αθλητικά προγράμματα.
Δόθηκε μάλιστα εντολή να αγοραστούν δικαιώματα για κάθε διοργάνωση και τουρνουά στο οποίο υπάρχει ελληνική συμμετοχή με στόχο να στηριχτεί ο ελληνικός αθλητισμός. Παράλληλα, κλειδώνουν συμφωνίες για την εξασφάλιση κορυφαίων διοργανώσεων, όπως του Μουντιάλ του 2018.
Για το λόγο αυτό η κυβέρνηση σχεδιάζει και νέες προσλήψεις ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο τον ήδη τεράστιο αριθμό εργαζομένων που απασχολούνται στα δημόσια ΜΜΕ..
